random jest dobrze problem lezy gdzie indziej, ale ja go nie znajde
wiem ze taki rozwiazanie mi dziala i sie kompiluje
switch(status)
{
case 0:
{
switch(random(5))
{
case 0:
{
}
case 1:
{
}
}
}
case 1:
{
}
}
czyli u cb tez powinno sie kompilowac
mysle tez ze nie jest dodany item
case STATUS_RANDOM:{
zeby w ogóle wylosowalo ten case i mysle ze STATUS_RANDOM nigdzie nie jest zdefiniowany zamiast tego moze lepiej sprubowac
default:{
switch(random(5))
{
case STATUS_ASLEEP:{
g_StopSkill[id] = true;
set_task( 0.1, "hsleep", id );
set_task( time, "unsleep", id );
}
case STATUS_SLOW:{
set_task( 0.1, "DelayedSetSpeed", id );
set_task( time, "unslow", id );
}
case STATUS_CONFUSE:{
pev( id, pev_origin, confuse[id] );
set_task( 1.0, "Confuse", id );
}
case STATUS_PARALYZE:{
set_task( 0.1, "DelayedSetSpeed", id );
set_pev( id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0} );
set_task( time, "unparalyze", id );
}
case STATUS_POISON:{
new parm[2];
parm[0] = id;
parm[1] = effecter;
set_task( 0.1, "Poison", 0, parm, 2 );
}
case STATUS_BURN:{
burn_victim( id, effecter );
}
case STATUS_FROZEN:{
Freeze( id );
}
}
}
na samej gorze zmienilem case STATUS_RANDOM na default, ale jak juz pisalem, mysle ze nie bedzie losowac tego bo nie masz ustawionego zeby ten default uruchomic takie moje zdanie moge sie mylic