Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z funkcja random


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 klaudek11x

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.12.2015 15:27

Witam mam mały problem z funkcja random, gdyż ja dodaje do danego kodu ale wywala mi errory przy kompilacji  i nie wiem za bardzo dlaczego i możne ktoś by mi to zrobił tak aby dzialalo

 

Tutaj kod z dodana funkcja random który nie działa linijka 106

http://wklej.to/slxnO

>errory przy kompilacji http://scr.hu/7i9z/el1a8

 

a tutaj czysty kod, prosilbym o dodanie funkcji random ktora po dodaniu do pokeskill bedzie uzywala losowy status tzn burn,poison itd

http://wklej.to/8PA1r

 

z góry thx za pomoc

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 21.12.2015 16:59

zmien to:

switch(random(5))

na to:

new rand = random_num(0,6)
switch(rand)

tylko mysle ze musisz dodac item zeby w ogóle ten case uruchomic, ale moge sie mylic...

case STATUS_RANDOM:{

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#3 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 21.12.2015 19:09

random jest dobrze problem lezy gdzie indziej, ale ja go nie znajde ;)

wiem ze taki rozwiazanie mi dziala i sie kompiluje

        switch(status)
	{
		case 0:
		{
			switch(random(5))
			{
				case 0:
				{
					
				}
				case 1:
				{
					
				}
			}
		}
		case 1:
		{
			
		}
	}

czyli u cb tez powinno sie kompilowac

mysle tez ze nie jest dodany item

case STATUS_RANDOM:{

zeby w ogóle wylosowalo ten case i mysle ze STATUS_RANDOM nigdzie nie jest zdefiniowany  zamiast tego moze lepiej sprubowac

               default:{
                        switch(random(5))
                        {
                        case STATUS_ASLEEP:{
                                        g_StopSkill[id] = true;
                                        set_task( 0.1, "hsleep", id );
                                        set_task( time, "unsleep", id );
                                }
                        case STATUS_SLOW:{
                                        set_task( 0.1, "DelayedSetSpeed", id );
                                        set_task( time, "unslow", id );
                                }
                        case STATUS_CONFUSE:{
                                        pev( id, pev_origin, confuse[id] );
                                        set_task( 1.0, "Confuse", id );
                                }
                        case STATUS_PARALYZE:{
                                        set_task( 0.1, "DelayedSetSpeed", id );
                                        set_pev( id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0} );
                                        set_task( time, "unparalyze", id );
                                }
                        case STATUS_POISON:{
                                        new parm[2];
                                        parm[0] = id;
                                        parm[1] = effecter;
                                        set_task( 0.1, "Poison", 0, parm, 2 );
                                }
                        case STATUS_BURN:{
                                        burn_victim( id, effecter );
                                }
                        case STATUS_FROZEN:{
                                        Freeze( id );
                                }
                        }
                }

na samej gorze zmienilem case STATUS_RANDOM na default, ale jak juz pisalem, mysle ze nie bedzie losowac tego bo nie masz ustawionego zeby ten default uruchomic takie moje zdanie moge sie mylic ;) 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych