Kod
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fakemeta_util> #include <hamsandwich> new const gNazwaPluginu[] = "DR Menu"; new const gWersjaPluginu[] = "1.0"; new const gAutorPluginu[] = "MisieQ"; new g_lastwpn[33], bool:speed[33], bool:grawitacja[33], bool:speedvip[33], bool:grawitacjavip[33]; #define VIP ADMIN_KICK public plugin_init() { register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1); register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1"); } public client_authorized(id) { speed[id] = false; grawitacja[id] = false; speedvip[id] = false; grawitacjavip[id] = false; } public client_disconnect(id) { speed[id] = false; grawitacja[id] = false; speedvip[id] = false; grawitacjavip[id] = false; } public fwSpawn(id) { if(is_user_alive(id)) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { PokazMenu(id); } } } public PokazMenu(id) { new menu = menu_create("\rDR \wMenu", "PokazMenuWybor"); menu_additem(menu, "\wGrawitacja", "0", 0); menu_additem(menu, "\ySpeed", "1", 0); menu_additem(menu, "\wGrawitacja\r+\ySpeed", "2", 0); menu_additem(menu, "\wGrawitacja\r+\ySpeed", "3", VIP); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public PokazMenuWybor(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new acces, callback; menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 0: { fm_set_user_gravity(id, 0.75); grawitacja[id] = true; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 1: { fm_set_user_maxspeed(id, 450.0); speed[id] = true; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { fm_set_user_maxspeed(id, 450.0); fm_set_user_gravity(id, 0.75); grawitacja[id] = true; speed[id] = true; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 3: { fm_set_user_maxspeed(id, 550.0); fm_set_user_gravity(id, 0.5); grawitacjavip[id] = true; speedvip[id] = true; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public Event_CurWeapon(id) { new weapon_id = read_data(2); if ( g_lastwpn[id] != weapon_id ) { if(grawitacja[id]) { set_grav(id); } if(speed[id]) { set_speed(id); } if(grawitacjavip[id] && speedvip[id] && get_user_flags(id) & VIP) { set_vip(id); } } g_lastwpn[id] = weapon_id; } public set_speed(id) { if ( !is_user_alive(id)) return; fm_set_user_maxspeed(id, 450.0); } public set_grav(id) { if ( !is_user_alive(id)) return; fm_set_user_gravity(id, 0.75); } public set_vip(id) { if ( !is_user_alive(id)) return; if(get_user_flags(id) & VIP) { fm_set_user_maxspeed(id, 550.0); fm_set_user_gravity(id, 0.5); } }
Dało by rade aby do opcji numer 1/2/3 Dodać po 1 dodatkowym skoku
A do opcji 4 dodać 2 skoki