Witam mam taki problem mam klasę za monety lecz gdy zmienie klasę to już nie mam jej musze jeszcze raz płacić
można zrobić zeby była ona na zawsze?
tutaj kod sma Klasy;
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define CZAS_GODMOD 5 //ILE SEKUND MA TRWAC NIESMIERTELNOSC
new const nazwa[] = "Oficer";
new const opis[] = "1/7 z XM1014, 5 Sec nieśmiertelności";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
#define KOSZT 50 //Ile ma kosztowac klasa ? (Domyslnie: 50 monet)
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
ResetHUD(id);
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,
damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_XM1014 && damage > 20.0 &&
random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,
float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,
damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
wykorzystal[id] = false;
}