Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Właściwości bytu.

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.11.2015 21:00

Siema. Próbuję ogarnąć SM i zacząłem się bawić entami. Skąd mogę wziąć listę właściwości entity?

np m_hActiveWeapon

Chcę listę właściwości jakie mogę tam wpisać celem sprawdzenia/zmiany.

w amxx to były enumy w nagłówkach, tutaj tego nie widzę.


Użytkownik grankee edytował ten post 18.11.2015 21:00

  • +
  • -
  • 1

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.11.2015 16:59

Chyba chodzi Ci o to http://amxx.pl/topic...zwy-parametrów/
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.11.2015 19:31

wklepałem to w konsole serwera ale takiego pliku nie moge znalezc, gdzie dokladnie on ma byc?

 


  • +
  • -
  • 1

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.11.2015 19:42

Zapewne w folderze csgo.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.11.2015 22:40

Nie ma go tam niestety:/ Przekopałem jeszcze w miare dokladnie podfoldery i tez nic:/ Jeśli Tobie się udało to mógłbyś go załączyć?


  • +
  • -
  • 1

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.11.2015 23:17

Musi byc, plik znajduje sie w glownym folderze serwera (csgo) i ma okreslona nazwe. Teraz akurat siedze na telefonie wiec nie pomoge ale jak do jutra nikt nie zarzuci to dodam plik.
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#7 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2015 23:31

SDKTools provides two commands for dumping netprops:
sm_dump_netprops <file> - Dumps network properties to a named text file (in the mod folder).
sm_dump_netprops_xml <file> - Dumps network properties to a named text file in XML format (in the mod folder).
Aby wykonać tą komendę potrzebny jest sourcemod
  • +
  • -
  • 1

#8 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.11.2015 12:30

Nie wiem czy jestem aż tak zamotany i robie jakiś głupi błąd, ale..

Mam serwer na hostingu, odpalam tam konsolę, wpisuję 

sm_dump_netprops propsy

nie wywala mi żadnego info (typu ze nie ma takiej komendy czy cus-w ogole zadnego)

wchodze na ftp serwera i tam takowego pliku nie ma.

 

 

Oczywiście mam działającego sourcemoda.


Użytkownik grankee edytował ten post 20.11.2015 12:30

  • +
  • -
  • 1

#9 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 20.11.2015 13:12

Może brak uprawnień do tworzenia pliku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#10 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.11.2015 01:39

Dzięki :)

łooooo kur...czaki i ziemniaki

to ja zaczne od Krzyżaków na rozgrzewke przed czytaniem

 

jak to rozkodować?

Table: baseclass (offset 0) (type DT_WeaponCSBaseGun)
  Table: baseclass (offset 0) (type DT_WeaponCSBase)
   Table: baseclass (offset 0) (type DT_BaseCombatWeapon)
    Table: baseclass (offset 0) (type DT_EconEntity)
     Table: baseclass (offset 0) (type DT_BaseFlex)
      Table: baseclass (offset 0) (type DT_BaseAnimatingOverlay)
       Table: baseclass (offset 0) (type DT_BaseAnimating)
        Table: baseclass (offset 0) (type DT_BaseEntity)

czyli rozumiem, że klasa DT_WeaponCSBase dziedziczy po klasie DT_WeaponCSBase + ma jakies tak offsety itd itd czyli ze klasa BaseEntity ma najwiecej offsetow a DT_WeaponCSBaseGun najmnijej?


Użytkownik grankee edytował ten post 21.11.2015 01:45

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych