Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z bomba_explode_sound.amxx - niedziałający dźwięk


Najlepsza odpowiedź Dunai8282, 30.10.2015 22:05

Rozwiązane!!! :) udało mi się naprawić, najwyraźniej plugin gryzł się ultimate sounds.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Dunai8282

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Władimir
Offline

Napisano 28.10.2015 15:01

Witam mam problem z owym pluginem męczyłem się bardzo długo i dalej nie działa, mianowicie przerobiłem w .sma nazwę dźwięku, który ma być włączany na 10 sekund przed wybuchem ale w żaden sposób dźwięk ustalony w .sma w grze nie chce działać. Cała kompilacja przebiegła poprawnie. Już jestem wykończony tym proszę o pomoc  :mur:

Naturalnie w FTP mam w odpowiednich katalgoach ten dźwięk, w plugins.ini mam dopisany plugin, sam dźwięk da się odtworzyć w cs'ie.

 

W załączniku dam oryginalny plugin i dźwięk, który chciałbym mieć.

 

A o to .sma, które przerobiłem i nie działa 

/* 
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI 

* Plugin Details 
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode 
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green. 

* Required Modules: 
- CSX 

* Credits: 
- Emp` for various indicates 
- Alka for full tests 

* Changelog 
- Fixed Events problems 
- Pcvars 
- Fixed any bug on plugin 

*/ 


#include <amxmodx> 
#include <csx> 

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" 
#define VERSION "0.2" 
#define AUTHOR "SAMURAI" 

// 
// KONFIGURACJA TUTAJ 
// 
#define muzyczka "sound/misc/uciekamy.mp3" 
#define czas 10 
// 

// 

new g_c4timer, pointnum; 
new bool:b_planted = false; 

new g_msgsync; 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); 

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); 
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); 
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); 

g_msgsync = CreateHudSyncObj(); 
} 

public newRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
} 

public bomb_planted() 
{ 
b_planted = true; 
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); 
dispTime() 
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); 
} 

public bomb_defused() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public bomb_explode() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public dispTime() 
{ 
if(!b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
return; 
} 


if(g_c4timer >= 0) 
{ 
if(g_c4timer > 13) { 
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 
else if(g_c4timer > 7) { 
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
if(g_c4timer == czas) { 
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka) 
} 
} 
else { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); 

--g_c4timer; 
} 

} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("misc/uciekamy.mp3") 

return PLUGIN_CONTINUE 
}

Załączone pliki


Użytkownik Dunai8282 edytował ten post 28.10.2015 15:04

  • +
  • -
  • 0

#2 Dunai8282

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Władimir
Offline

Napisano 30.10.2015 22:05   Najlepsza odpowiedź

Rozwiązane!!! :) udało mi się naprawić, najwyraźniej plugin gryzł się ultimate sounds.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych