Skrypt na stop servera
ssh2_connect(100.100.100.1000:27015, nick, 123)
ssh2_exec "cd ~/1/serv"
ssh2_exec "killall hlds_run"
ssh2_exec "logout"
Nie musisz wykonywać komendy cd, zbędne.
ssh2_exec "killall hlds_run"
ssh2_exec "logout"
lub
ssh2_exec "killall hlds_run && logout"
Skrypt na start:
ssh2_connect(100.100.100.1000:27015, nick, 123)
ssh2_exec "cd ~/1/serv"
ssh2_exec "screen -A -m -d ./hlds_run -game cstrike +port 27015 +maxplayers 11 +map de_dust +exec server.cfg"
ssh2_exec "logout"
Tak.
A co do restartu to można zrobić tak ?
screen -A -m -d -S qwe ./hlds_run -game cstrike +port 27015 +maxplayers 11 +map de_dust +exec server.cfg
Nie pamiętam dokładniej składni komendy screen, lepiej zrób tak
ssh2_exec "killall hlds_run && cd ~/1/serv && screen -A -m -d ./hlds_run -game cstrike +port 27015 +maxplayers 11 +map de_dust +exec server.cfg"
I taki skryp na restart:
ssh2_connect(100.100.100.1000:27015, nick, 123)
ssh2_exec "cd ~/1/serv"
ssh2_exec "screen -r 123"
ssh2_exec "restart"
ssh2_exec "logout"
??
Jaką masz pewność że screen o pid'zie 123 to właśnie screen serwera? jeśli jesteś pewien to tak.
Po co to wszystko rozbijać na kilka skryptów, zrób jeden zabezpiecz i wtedy działaj, no chyba że tak Ci "wygodniej"