Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

MAX 10 osób w team na mapie de_mirage :/


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arnn

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 06.10.2015 23:40

Witam mam problem otóż na moim serwerze gdy jest grana mapa de_mirage nie może wejść więcej niż 10 osób do teamu i CT i TT lecz ten problem nie występuje na DD2.

Nie mam pojęcia o co chodzi i pierwszy raz się z takim czymś spotkałem.

Dziękuje z góry i pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0

#2 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 07.10.2015 12:27

Sprawdź konfigurację PTB. Najprawdopodobniej ono ogranicza ilość graczy w drużynie. Przy okazji musisz zadbać o dodatkowe spawny -> http://amxx.pl/topic...wns-editor-v10/


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 Arnn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 07.10.2015 14:57

Tak wygląda moje PTB po edycji a dalej jest ten problem...


// PTB Configuration
//
// File location: addons/amxmodx/configs/ptb.cfg
//
// Settings are loaded on every mapchange
// from this cfg file
//
// For details on the settings check out the documentation
// in the readme.txt file
echo [PTB] Ptb.cfg is being executed
 
// These two cvars must be set to 0 so PTB can work properly.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
 
// Control of chatmessages which can be 0 for off 1 on if set to 2 then Transfers will show in hud but not chat.
// If set to 3 it will show all messages in chat and transfers as hudtext
ptb_saychat 1
 
// Transfertype can only be 1, 2 or 3 and 3 is the most agressive transfer 
// 1 is PTBs original transfertype
ptb_transfer_type 1
 
// Set to 0 if admins with immunity also should be switched
ptb_switch_immunity 1
 
// Set to 0 if admins with immunity cant choose the team they wants
ptb_limitjoin_immunity 1
 
// Here you set which flag an admin must have to be immune against transfers (Default o ADMIN_LEVEL_C)
ptb_immunity_level "o"
 
// Here you set which flag an admin must have to be able to change PTB settings (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"
 
// If you want to see Transfers made in the HLSW chat have this set to 1
ptb_show_in_hlsw 1
 
 
// team selection control
amx_ptb limitjoin    off  // set limits on team joining
amx_ptb limitafter   0 // number of rounds after which teams limiting begins
amx_ptb limitmin     0 // number of minimum players on map for team limiting
amx_ptb maxsize      20 // maximum team size per team
amx_ptb maxdiff      2 // maximum team size difference
amx_ptb autorounds   3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto      3 // wtj tries needed to become autojoined
amx_ptb wtjkick      5 // wtj tries needed to become kicked
amx_ptb kick         off // kick for wtj counts
amx_ptb savewtj      off  // save wtjs to wtj.log
 
// team balancing actions
amx_ptb switch       on // switch/transfer players
amx_ptb switchafter  3 // number of rounds after which switching begins
amx_ptb switchmin    5 // number of minimum players on map for switching
amx_ptb switchfreq   1 // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7 // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0 // number of tries after which PTB switches alive, if neccessary
amx_ptb deadonly     off  // switch dead only
 
// messages (good to have on when debugging if you use statsx dont have them on)
amx_ptb tellwtj      off  // tell about wtj tries
amx_ptb announce     off // announce team status at beginning of round
amx_ptb sayok        off // announce team status, if teams are alright
amx_ptb typesay      off // use HUD messages
 
// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3 // max. allowed team win streak
amx_ptb maxscore     2 // max. allowed team score difference
amx_ptb minrating    1.5 // minimum critical team rating
amx_ptb maxrating    2.0 // maximum critical team rating
amx_ptb superrating  3.0 // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
 
@Połączone

Dziwne nie mogę edytować posta..
Muszę dodać że wyłączyłem PTB a problem dalej występuje.
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.10.2015 15:42

No to

Przy okazji musisz zadbać o dodatkowe spawny -> http://amxx.pl/topic...wns-editor-v10/


  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych