Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 24.09.2015 20:18
Proboje zrobic ulepszanie perków, tzn:
Stworzylem menu:
- Poziom 1
Jezeli posiadamy perk ( dodatkowe 5 dmg ) to po zakupie poziomu pierwszego zmienia nam sie ( dodatkowe 10 dmg ). Czy jest mozliwosc wykonania owego systemu?
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#2
Napisano 26.09.2015 22:25
No to ja proponuje, pierwsze zrobić to menu i natyw jeden od pobierania aktualnego poziomu i w pluginie od perku, tak gdzie jest jesgo umiejetnosci pobierać poziom i ustawic dla niego odpowiedni dodatek np. jak mowiles o obrażeniach to np.
new Float:Damage = 0.0; if(cod_get_poziom_perku() = 1) Damage += 10; else if(cod_get_poziom_perku() = 2) Damage += 20; else if(cod_get_poziom_perku() = 3) Damage += 30; else if(cod_get_poziom_perku() = 4) Damage += 40; else if(cod_get_poziom_perku() = 5) Damage += 50; //I COŚ TU DALEJ
Dlaczego tak, bo uwżam że to będzie najlepsze rozwiązanie. Bo każdy perk ma inna umiejetność.
A tak robisz w głównym pluginie, lub w osobnym pluginie jak wolisz
new gPoziom_perku_id[33] = 0; // rejestrujesz zmienna globalna public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) // Add your code here... } public plugin_natives() { register_native("cod_get_poziom_perku", "PobierzPoziomPerku", 1); //rejestrujesz natyw cod_get_poziom_perku() w pluginie od perka dodajesz native cod_get_poziom_perku(); } public PobierzPoziomPerku(id) { return gPoziom_perku_id[id]; //odczytujesz wartosc poziomu perku }
Jeżeli chcesz dodać również opisy do menu co daje poziom do aktualnego perku wystarczy prosty natyw i będzie wszystko git, możesz też ustawiać ceny do każdego perku jaką chcesz, no możliwości masz wiele.
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#3
Napisano 06.10.2015 18:33
A możesz mi podpowiedzieć jak zrobić z hp, speedem oraz z wytrzyamloscia perkii. np:
- Nazwa: Moc energia
- Opis: dostajesz +20 hp
- Poziom: 2
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#4
Napisano 30.08.2016 19:44
No to ja proponuje, pierwsze zrobić to menu i natyw jeden od pobierania aktualnego poziomu i w pluginie od perku, tak gdzie jest jesgo umiejetnosci pobierać poziom i ustawic dla niego odpowiedni dodatek np. jak mowiles o obrażeniach to np.
new Float:Damage = 0.0; if(cod_get_poziom_perku() = 1) Damage += 10; else if(cod_get_poziom_perku() = 2) Damage += 20; else if(cod_get_poziom_perku() = 3) Damage += 30; else if(cod_get_poziom_perku() = 4) Damage += 40; else if(cod_get_poziom_perku() = 5) Damage += 50; //I COŚ TU DALEJDlaczego tak, bo uwżam że to będzie najlepsze rozwiązanie. Bo każdy perk ma inna umiejetność.
A tak robisz w głównym pluginie, lub w osobnym pluginie jak wolisz
new gPoziom_perku_id[33] = 0; // rejestrujesz zmienna globalna public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) // Add your code here... } public plugin_natives() { register_native("cod_get_poziom_perku", "PobierzPoziomPerku", 1); //rejestrujesz natyw cod_get_poziom_perku() w pluginie od perka dodajesz native cod_get_poziom_perku(); } public PobierzPoziomPerku(id) { return gPoziom_perku_id[id]; //odczytujesz wartosc poziomu perku }Jeżeli chcesz dodać również opisy do menu co daje poziom do aktualnego perku wystarczy prosty natyw i będzie wszystko git, możesz też ustawiać ceny do każdego perku jaką chcesz, no możliwości masz wiele.
a dobrze będzie tak?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const runa_name[] = "Moc FOF3r-a"; new const runa_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej"; new bool:ma_rune[33]; public plugin_init() { register_plugin(runa_name, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_runa(runa_name, runa_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_runa_enabled(id) ma_rune[id] = true; public cod_runa_disabled(id) ma_rune[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_rune[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(cod_get_runa_poziom() = 1) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); else if(cod_get_runa_poziom() = 2) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits); else if(cod_get_runa_poziom() = 3) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#5
Napisano 30.08.2016 19:57
nie wiem jak dziala cod_inflict_damage ale jezeli tak jak mysle to jest dobrze ale ładniej by bylo za pomoca switcha to zrobic
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_rune[idattacker] || !damagebits & DMG_BULLET) return HAM_IGNORED; switch(cod_get_runa_poziom()) { case 1: cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); case 2: cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits); case 3: cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Cześć
#6
Napisano 30.08.2016 21:15
A jak zrobić aby ten kod działał na tej samej zasadzie;
epublic WyszkolenieSanitarne(id) { id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE; if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[id]) { set_task(X.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE); /// w miejsce X wpisz czas if(is_user_alive(id)) { new cur_health = get_user_health(id); new max_health = 100+cod_get_user_health(id); new new_health = cur_health+Z<max_health? cur_health+Z: max_health; // w miejsce Z wpisz ilosc HP set_user_health(id, new_health); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#7
Napisano 31.08.2016 09:32
nie wiem jak dziala cod_inflict_damage ale jezeli tak jak mysle to jest dobrze ale ładniej by bylo za pomoca switcha to zrobic
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_rune[idattacker] || !damagebits & DMG_BULLET) return HAM_IGNORED; switch(cod_get_runa_poziom()) { case 1: cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); case 2: cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits); case 3: cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
// Nie mogłem edytować
Podczas kompilacji dochodzi do błędu:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Warning: Tag mismatch on line 35 Error: Number of arguments does not match definition on line 38 1 Error. Could not locate output file C:\Users\1stADXionC\Desktop\codruna_testerx.amx (compile failed).
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#8
Napisano 31.08.2016 11:18
zakładam ze
cod_get_runa_poziom()
powinno zawierac index gracza ale nie jestem pewien
cod_get_runa_poziom(id)
Cześć
#9
Napisano 31.08.2016 11:39
zakładam ze
cod_get_runa_poziom()powinno zawierac index gracza ale nie jestem pewien
cod_get_runa_poziom(id)
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Warning: Tag mismatch on line 35 Error: Undefined symbol "id" on line 38 1 Error. Could not locate output file C:\Users\1stADXionC\Desktop\AleLulaaaa\codruna_golden.amx (compile failed).
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#10
Napisano 31.08.2016 11:42
pokaz jak wyglada ten stock bo na slepo to moge wiadomo co zrobic
Cześć
#11
Napisano 31.08.2016 12:07
Sprawdź:
cod_get_runa_poziom(this)
albo
cod_get_runa_poziom(idattacker)
#12
Napisano 31.08.2016 12:38
Sprawdź:
cod_get_runa_poziom(this)albo
cod_get_runa_poziom(idattacker)
no tak idattacker
zapomnialem ze dzialamy na kanapce
Cześć
#13
Napisano 31.08.2016 18:09
Sprawdź:
cod_get_runa_poziom(this)albocod_get_runa_poziom(idattacker)
no tak idattackerSprawdź:
cod_get_runa_poziom(this)albocod_get_runa_poziom(idattacker)
zapomnialem ze dzialamy na kanapce
// sprawdzę o 20 jak będę w domu.
A jak będzie wyglądał kod na +x hp na start
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#14
Napisano 31.08.2016 19:46
// Nie mogłem edytować
Wyskakuje 1 warning, wiem, że on nic nie powoduje lecz chciałbym aby go nie było.
Warning: Tag mismatch on line 35
Linia 35: if(!ma_rune[idattacker] || !damagebits & DMG_BULLET)
Oraz jak zrobić teraz opis perku?
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 31.08.2016 19:47
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych