Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Rejestracja obecności gracza

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 21.09.2015 17:53

Witam. 

Tym razem zwracam się do was z pytaniem, czy da się po przypisaniu flagi graczowi zarejestrować jego obecność w grze na serwerze? Np. wejście i wyjście z gry? 


  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 21.09.2015 18:03

Wszystko sie da. Na jakiej zasadzie mialo by to dzialac?


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 21.09.2015 19:21

Plan dotyczy administratorów, więc bez ogródek...

Administrator wbija na serwer - w oddzielnym pliku logów zapisuje się nick lub steam id i data ( d/m/r + g ). Po zmianie mapy upewniamy się, czy admin nadal jest, a po jego wyjściu zapisuje się data wyjścia. 


  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.09.2015 00:05

No to po prostu przy podlaczeniu gracza sprawdzasz czy ma taka i taka flage, jezeli tak to tworzysz logi. Przy rozlaczeniu robisz tak samo, nic trudnego.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#5 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 12.10.2015 14:28

Sprawdziłbyś mi, czy to tak powinno być?

public OnClientPostAdminCheck(client)
					{
					    new AdminId:id = GetUserAdmin(client);
					    if (id != INVALID_ADMIN_ID)
					    {
						new String:name[32];
						new Int:time;
						GetClientName(client, name, 32);
						PrintToChatAll("Admin \x04%s \x01connected!", name );
						EmitSoundToAll(g_soundName);
						GetTime(time);
						LogAction(client, time, "\"%L\" byl \"%L\" ", client, time );
					    }
					    return true;
					}
public OnClientDisconnect(client)
{   
						new AdminId:id = GetUserAdmin(client);
					    if (id != INVALID_ADMIN_ID)
					    {
						new String:name[32];
						new Int:time;
						GetClientName(client, name, 32);
						GetTime(time);
						LogAction(client, time, "\"%L\" byl \"%L\" ", client, time );
						
						}
						return true;
 
}

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych