Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Marker Dla CT

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raspy

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 18.09.2015 06:07

Siemak smile.png.b616abeaf8e6e55da35c8a7bc877b5

Przerobi ktoś te pluginy by tylko ct z !w (Wardenem) miał dostęp do markera?

Z góry dzięki smile.png.b616abeaf8e6e55da35c8a7bc877b5

(Lub by warden miał specjalną flagę na czas bycia nim i by ona była wymagana do markera) smile.png.b616abeaf8e6e55da35c8a7bc877b5

 

Pluginy:

https://forums.allie...d.php?p=1476638

https://forums.allie...d.php?p=1749220


  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 12.10.2015 16:20

 

Siemak smile.png.b616abeaf8e6e55da35c8a7bc877b5

Przerobi ktoś te pluginy by tylko ct z !w (Wardenem) miał dostęp do markera?

Z góry dzięki smile.png.b616abeaf8e6e55da35c8a7bc877b5

(Lub by warden miał specjalną flagę na czas bycia nim i by ona była wymagana do markera) smile.png.b616abeaf8e6e55da35c8a7bc877b5

 

Pluginy:

https://forums.allie...d.php?p=1476638

https://forums.allie...d.php?p=1749220

 

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <warden>

#define VERSION "1.3.2"

public Plugin:myinfo = {

	name = "LAZERRRRSSSS!",
	author = "MitchDizzle_ & Misiaczek ;c",
	description = "Mitch's lazer print on wall stuff plugin cheese!",
	version = VERSION,
	url = "http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=189956"
}

new const g_DefaultColors_c[ 7 ][ 4 ] = { 
	{ 255, 255, 255, 255 }, { 255, 0, 0, 255 }, 
	{ 0, 255, 0, 255 }, { 0, 0, 255, 255 }, 
	{ 255, 255, 0, 255 }, { 0, 255, 255, 255 }, 
	{ 255, 0, 255, 255 }
};

new Float:LastLaser[ MAXPLAYERS + 1 ][ 3 ];
new bool:LaserE[ MAXPLAYERS + 1 ] = { false, ... };
new g_sprite;

public OnPluginStart( ) {

	CreateConVar( "sm_lazer_version", VERSION, "LAZERRRRSSSS! plugin. derp.", FCVAR_PLUGIN | FCVAR_SPONLY | FCVAR_REPLICATED | FCVAR_NOTIFY );
	
	RegConsoleCmd( "+sm_laser", CMD_laser_p );
	RegConsoleCmd( "-sm_laser", CMD_laser_m );
	RegConsoleCmd( "+laser", CMD_laser_p );
	RegConsoleCmd( "-laser", CMD_laser_m );
}

public OnMapStart( ) {

	g_sprite = PrecacheModel( "materials/sprites/laserbeam.vmt" );
	CreateTimer( 0.1, Timer_Pay, _, TIMER_REPEAT | TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE );
}

public OnClientPutInServer( client ) {

	LaserE[ client ] = false;
	LastLaser[ client ][ 0 ] = 0.0;
	LastLaser[ client ][ 1 ] = 0.0;
	LastLaser[ client ][ 2 ] = 0.0;
}

public Action:Timer_Pay( Handle:timer ) {

	new Float:pos[ 3 ];
	new Color = GetRandomInt( 0,6 );
	
	for( new Y = 1; Y <= MaxClients; Y++ ) {
	
		if( IsClientInGame( Y ) && LaserE[ Y ] ) {
		
			TraceEye( Y, pos );
			if( GetVectorDistance( pos, LastLaser[ Y ] ) > 6.0 ) {
			
				LaserP( LastLaser[ Y ], pos, g_DefaultColors_c[ Color ] );
				LastLaser[ Y ][ 0 ] = pos[ 0 ];
				LastLaser[ Y ][ 1 ] = pos[ 1 ];
				LastLaser[ Y ][ 2 ] = pos[ 2 ];
			}
		} 
	}
}

public Action:CMD_laser_p( client, args ) {

	if( warden_iswarden(client) ) {
	
		TraceEye( client, LastLaser[ client ] );
		LaserE[ client ] = true;
	}
	else {
	
		PrintToChat( client, "Tylko WARDEN moze uzywac Markera!" );
	}
	
	return Plugin_Handled;
}

public Action:CMD_laser_m( client, args ) {
	
	if( warden_iswarden(client) ) {
	
		LastLaser[ client ][ 0 ] = 0.0;
		LastLaser[ client ][ 1 ] = 0.0;
		LastLaser[ client ][ 2 ] = 0.0;
		LaserE[ client ] = false;
	}
	else {
	
		PrintToChat( client, "Tylko WARDEN moze uzywac Markera!" );
	}
	
	return Plugin_Handled;
}

stock LaserP( Float:start[ 3 ], Float:end[ 3 ], color[ 4 ] ) {

	TE_SetupBeamPoints( start, end, g_sprite, 0, 0, 0, 25.0, 2.0, 2.0, 10, 0.0, color, 0 );
	TE_SendToAll( );
}

TraceEye( client, Float:pos[ 3 ] ) {

	decl Float:vAngles[ 3 ], Float:vOrigin[ 3 ];
	GetClientEyePosition( client, vOrigin );
	GetClientEyeAngles( client, vAngles );
	TR_TraceRayFilter( vOrigin, vAngles, MASK_SHOT, RayType_Infinite, TraceEntityFilterPlayer );
	if( TR_DidHit( INVALID_HANDLE ) ) TR_GetEndPosition( pos, INVALID_HANDLE );
	return;
}

public bool:TraceEntityFilterPlayer( entity, contentsMask ) {
	return ( entity > GetMaxClients( ) || !entity );
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Koraks

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.10.2015 16:36

@UP
Kod nie będzie działał ja nie dodasz #include <warden>
Misiaczek ;c (12.10.2015 16:41):
Małe przeoczenie... ale poprawione ;)
Misiaczek ;c (12.10.2015 16:41):
To i tak nie wymaże twojego posta z mej pamięci i dalej jestes na mojej czarnej liście

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych