mam funkcje asd i che że by się wykonała gdy gracz naciśnie E czyli (use) jak to zrobić
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wywołanie funkcji po naciśnięsciu E
Temat rozp. DarkGL, 30.09.2009 15:55
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.09.2009 15:55
#2
Napisano 30.09.2009 16:15
DarkGL, looknij to:
#include <amxmodx> #include <engine> #include <fakemeta> #define PLUGIN "USE Test" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pavulon" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") } public client_PreThink(id) { static button, oldbutton button = get_user_button(id) oldbutton = get_user_oldbutton(id) if (button & IN_USE && !(oldbutton & IN_USE)) { nacisnal_e(id) } } public nacisnal_e(id) { client_print(0, print_chat, "Gracz #%d nacisnal E(use)", get_user_userid(id)) }
#3
Napisano 30.09.2009 17:27
czy zmienna oldbutton musi być?
#4
Napisano 30.09.2009 17:49
a chcesz żeby funkcja wywoływana była tylko przy naciśnięciu klawisza czy kilka razy na sekundę kiedy trzymamy klawisz ?czy zmienna oldbutton musi być?
#5
Napisano 30.09.2009 17:50
tylko przy naciśnięciu
#6
Napisano 30.09.2009 18:01
czyli musi być tak jak dałem na początku.tylko przy naciśnięciu
Można kombinować jeszcze z globalną tablicą w której będzie zapisane czy gracz wcisnął już przycisk czy nie, albo z tablicą w której będzie zapisywany oldbutton danego gracza.
Ale znając życie są jeszcze inne metody.
p.s.
tylko czemu przeszkadza ci oldbutton ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych