Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

CodMod Statystyki Przeliczanie

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 09.09.2015 20:41

Witam, czy te funkcje odpowiadają za ogólne przeliczanie statystyk w okienku dodawania, za ogólne profity przyznawane dla klasy czy za obie te rzeczy ? Z góry dziękuję :)

public Action:PrzydzielPunkty(client)
{
new String:tytul[512];
new String:szybkosc[512];
new String:inteligencja[512];
new String:zdrowie[512];
new String:obrazenia[512];
new String:wytrzymalosc[512];
new String:kondycja[512];
Format(tytul, sizeof(tytul), "Przydziel Punkty (%i):", punkty_gracza[client]);
if(ile_rozdawac[szybkosc_rozdania[client]] == -1)
Format(szybkosc, sizeof(szybkosc), "Ile dodawac: ALL (Po ile punktow dodawac do statystyk)");
else
Format(szybkosc, sizeof(szybkosc), "Ile dodawac: %i (Po ile punktow dodawac do statystyk)", ile_rozdawac[szybkosc_rozdania[client]]);
Format(inteligencja, sizeof(inteligencja), "Inteligencja: %i/%i (Zwieksza umiejetnosci klasy o %i punktow)", inteligencja_gracza[client], limit_inteligencji, inteligencja_gracza[client]/6);
Format(zdrowie, sizeof(zdrowie), "Zdrowie: %i/%i (Zwieksza zdrowie o %i punktow)", zdrowie_gracza[client], limit_zdrowia, zdrowie_gracza[client]);
Format(obrazenia, sizeof(obrazenia), "Obrazenia: %i/%i (Zwieksza zadawane obrazenia o %i%%)", obrazenia_gracza[client], limit_obrazen, RoundFloat(obrazenia_gracza[client]*0.3));
Format(wytrzymalosc, sizeof(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: %i/%i (Zmniejsza otrzymywane obrazenia o %i%%)", wytrzymalosc_gracza[client], limit_wytrzymalosci, RoundFloat(wytrzymalosc_gracza[client]*0.08));
Format(kondycja, sizeof(kondycja), "Kondycja: %i/%i (Zwieksza tempo chodu o %i%%)", kondycja_gracza[client], limit_kondycji, RoundFloat(kondycja_gracza[client]*0.1));


new Handle:menu = CreateMenu(PrzydzielPunkty_Handler);
SetMenuTitle(menu, tytul);
AddMenuItem(menu, "1", szybkosc);
AddMenuItem(menu, "2", inteligencja);
AddMenuItem(menu, "3", zdrowie);
AddMenuItem(menu, "4", obrazenia);
AddMenuItem(menu, "5", wytrzymalosc);
AddMenuItem(menu, "6", kondycja);
DisplayMenu(menu, client, 250);
}

@edit

Dobra, już wiem, że jest to jedynie pokazywanie podczas przydzielania punktów, jednak czy mógłby mnie ktoś naprowadzić gdzie pozmieniać te wszystkie wartości ogólne typu x hp za pkt zdrowia x% obrażen za 1pkt obrażen i tak dalej . 


Użytkownik ReDDi edytował ten post 09.09.2015 20:44

  • +
  • -
  • 0

#2 Mavxvx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:151
  • GG:
Offline

Napisano 10.09.2015 15:06

Format(obrazenia, sizeof(obrazenia), "Obrazenia: %i/%i (Zwieksza zadawane obrazenia o %i%%)", obrazenia_gracza[client], limit_obrazen, RoundFloat(obrazenia_gracza[client]*0.3));

0.3 odpowiada 1pkt w dodaną statystykę czyli w tym wypadku obrażenia.

Z resztą robisz tak samo.


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na ;) 
 
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*


#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 10.09.2015 15:14

Format(obrazenia, sizeof(obrazenia), "Obrazenia: %i/%i (Zwieksza zadawane obrazenia o %i%%)", obrazenia_gracza[client], limit_obrazen, RoundFloat(obrazenia_gracza[client]*0.3));

0.3 odpowiada 1pkt w dodaną statystykę czyli w tym wypadku obrażenia.

Z resztą robisz tak samo.

 

 

Oj nie, to tak nie dziala. Przelicznik punktow zmienia sie bezposrednio w funkcjach, dzis wydalem dlatego aktualizacje silnika.

 

Pobierz sobie najnowsza wersje silnika, tam zmienia sie przelicznik kazdej z statystyk podczas odrodzenia (no i oczywiscie w w menu przy pokazywaniu punktow..).


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych