Witam, czy te funkcje odpowiadają za ogólne przeliczanie statystyk w okienku dodawania, za ogólne profity przyznawane dla klasy czy za obie te rzeczy ? Z góry dziękuję
public Action:PrzydzielPunkty(client) { new String:tytul[512]; new String:szybkosc[512]; new String:inteligencja[512]; new String:zdrowie[512]; new String:obrazenia[512]; new String:wytrzymalosc[512]; new String:kondycja[512]; Format(tytul, sizeof(tytul), "Przydziel Punkty (%i):", punkty_gracza[client]); if(ile_rozdawac[szybkosc_rozdania[client]] == -1) Format(szybkosc, sizeof(szybkosc), "Ile dodawac: ALL (Po ile punktow dodawac do statystyk)"); else Format(szybkosc, sizeof(szybkosc), "Ile dodawac: %i (Po ile punktow dodawac do statystyk)", ile_rozdawac[szybkosc_rozdania[client]]); Format(inteligencja, sizeof(inteligencja), "Inteligencja: %i/%i (Zwieksza umiejetnosci klasy o %i punktow)", inteligencja_gracza[client], limit_inteligencji, inteligencja_gracza[client]/6); Format(zdrowie, sizeof(zdrowie), "Zdrowie: %i/%i (Zwieksza zdrowie o %i punktow)", zdrowie_gracza[client], limit_zdrowia, zdrowie_gracza[client]); Format(obrazenia, sizeof(obrazenia), "Obrazenia: %i/%i (Zwieksza zadawane obrazenia o %i%%)", obrazenia_gracza[client], limit_obrazen, RoundFloat(obrazenia_gracza[client]*0.3)); Format(wytrzymalosc, sizeof(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: %i/%i (Zmniejsza otrzymywane obrazenia o %i%%)", wytrzymalosc_gracza[client], limit_wytrzymalosci, RoundFloat(wytrzymalosc_gracza[client]*0.08)); Format(kondycja, sizeof(kondycja), "Kondycja: %i/%i (Zwieksza tempo chodu o %i%%)", kondycja_gracza[client], limit_kondycji, RoundFloat(kondycja_gracza[client]*0.1)); new Handle:menu = CreateMenu(PrzydzielPunkty_Handler); SetMenuTitle(menu, tytul); AddMenuItem(menu, "1", szybkosc); AddMenuItem(menu, "2", inteligencja); AddMenuItem(menu, "3", zdrowie); AddMenuItem(menu, "4", obrazenia); AddMenuItem(menu, "5", wytrzymalosc); AddMenuItem(menu, "6", kondycja); DisplayMenu(menu, client, 250); }
@edit
Dobra, już wiem, że jest to jedynie pokazywanie podczas przydzielania punktów, jednak czy mógłby mnie ktoś naprowadzić gdzie pozmieniać te wszystkie wartości ogólne typu x hp za pkt zdrowia x% obrażen za 1pkt obrażen i tak dalej .
Użytkownik ReDDi edytował ten post 09.09.2015 20:44