Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Prośba o przerobienie pluginu muzyka podczas rozgrzewki

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zibi17k

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 04.09.2015 14:31

Witam

Mam prośbę. Mógłby ktoś przerobić ten plugin http://amxx.pl/topic...a/#entry705753 tak by odgrywał muzykę każdemu kto wchodzi na serwer podczas rozgrzewki.

Obecnie plugin działa tak, że muzykę odgrywa tylko graczom, którzy wejdę w pierwszych 2-3 sekundach.

Reszta graczy nie słyszy muzyki.

Nie wiem czy jest to możliwe i czy będzie to działać, ale jakby plug potarzał komendę przy każdym graczu wchodzącym na serwer

 

Z góry dzięki za pomoc



#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 04.09.2015 15:57

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <cstrike>

public OnPluginStart()
{
	CreateConVar("Rozgrzewka", "1.0", "Linux`");
}
public OnMapStart()
{
	AddFileToDownloadsTable("sciezka_do_pliku");
}
public OnClientAuthorized(client)
{
	if(GameRules_GetProp("m_bWarmupPeriod") == 1)
		CreateTimer(5.0, Muzyka, client);
}
public Action:Muzyka(Handle:timer, any:client)
{
	ClientCommand(client, "play *warm/warm1");
}

To zrob to w ten sposob, muzyka bedzie leciec od momentu wejscia na serwer o ile jest wlaczona rozgrzewka.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#3 Zibi17k

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 04.09.2015 21:26

niestety plik ściąga, ale go nie odgrywa ;(



#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 04.09.2015 22:29

Hm powinno dzialac, poniewaz pierw po zmianie mapy wlaczona jest rozgrzewka a pozniej dopiero ladowany gracz. A sprawdz w ten sposob

 

edit: Poprawiona wersja

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <cstrike>

new rozgrzewka;
public OnPluginStart()
{
	CreateConVar("Rozgrzewka", "1.0", "Linux`");
	HookEvent("round_start", NowaRunda);
}
public OnMapStart()
{
	AddFileToDownloadsTable("sciezka_do_pliku");
}
public OnClientAuthorized(client)
{
	if(rozgrzewka)
		CreateTimer(5.0, WlaczMuzyke, client);
}
public Action:NowaRunda(Handle:event_newround, const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
	if(GameRules_GetProp("m_bWarmupPeriod") == 1)
	{
		for(new i = 1, max = GetMaxClients(); i <= max; ++ i)
		{
			if(IsClientInGame(i))
				Muzyka(i);
		}

		rozgrzewka = 1;
	}
	else if(rozgrzewka)
		rozgrzewka = 0;
}
public Action:WlaczMuzyke(Handle:timer, any:client)
	Muzyka(client);
public Action:Muzyka(client)
	ClientCommand(client, "play *warm/warm1");

Wczoraj troszke sie pospieszylem.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#5 Zibi17k

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 05.09.2015 15:27

Tego nie mogę skomplikować

error 100: function prototypes do not match






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych