Hm powinno dzialac, poniewaz pierw po zmianie mapy wlaczona jest rozgrzewka a pozniej dopiero ladowany gracz. A sprawdz w ten sposob
edit: Poprawiona wersja
#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
new rozgrzewka;
public OnPluginStart()
{
CreateConVar("Rozgrzewka", "1.0", "Linux`");
HookEvent("round_start", NowaRunda);
}
public OnMapStart()
{
AddFileToDownloadsTable("sciezka_do_pliku");
}
public OnClientAuthorized(client)
{
if(rozgrzewka)
CreateTimer(5.0, WlaczMuzyke, client);
}
public Action:NowaRunda(Handle:event_newround, const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
if(GameRules_GetProp("m_bWarmupPeriod") == 1)
{
for(new i = 1, max = GetMaxClients(); i <= max; ++ i)
{
if(IsClientInGame(i))
Muzyka(i);
}
rozgrzewka = 1;
}
else if(rozgrzewka)
rozgrzewka = 0;
}
public Action:WlaczMuzyke(Handle:timer, any:client)
Muzyka(client);
public Action:Muzyka(client)
ClientCommand(client, "play *warm/warm1");
Wczoraj troszke sie pospieszylem.