i je ukryc,
przy ustawieniach w amxx.cfg:
// Ilo�� zarezerwowanych slot�w (aby dzia�a�o musi by� w��czony odpowiedzialny plugin za to) amx_reservation 2 // Ilo�� ukrytych slot�w amx_hideslots 2
oraz w serwer.cfg (w serwer cfg nie miałem poniższego kodu wiec go dopisałem)
// :: ilosc widzianych slotów sv_visiblemaxplayers 18serwer wyświetla ze serwer ma 14/14 i sa+2 sloty ukryte
a przy ustawieniach
w amxx.cfg:
// Ilo�� zarezerwowanych slot�w (aby dzia�a�o musi by� w��czony odpowiedzialny plugin za to) amx_reservation 2 // Ilo�� ukrytych slot�w amx_hideslots 0
oraz w serwer.cfg (w serwer cfg nie miałem poniższego kodu wiec go dopisałem)
// :: ilosc widzianych slotów sv_visiblemaxplayers 20
serwer wyświetla 14/20 ale ja i żona możemy wejść jako 15 i 16 gracz a zwykli gracze bez flagi b tylko w ilości 14-stu o co w tym chodzi ? i ewentualnie jak ustawić żeby serwer wyświetlał ze jest 18/18 +2sloty zarezerwowane i żeby były one ukryte?
ponizej wklejam moje ustawienia serwer.cfg
// Ponizszy plik konfiguracyjny zostal stworzony i opisany wylacznie // dla serwerow HitMe.pl - Kopiowanie oraz rozpowszechnianie go w celach // publicznych jest surowo zabronione. // Wartosc "0" oznacza wylaczone, "1" wlaczone // Wszystkie komendy sa dokladnie opisane, jednak jezeli zdarzyly by sie // problemy, prosimy o kontakt z dzialem pomocy technicznej lub przez // forum znajdujace sie na naszej stronie www.HitMe.pl // Wszystkie wiersze rozpoczynajace sie od // sa tylko wypowiedziami:) // >>>>>Konfiguracja Podstawowa<<<<< // :: wartosc 1 oznacza, ze serwer jest wykacznie na lan sv_lan "0" // jezeli przerobisz serwer na NonSteam, pamietaj ze nie bedzie // przyslugiwala Ci pomoc techniczna w sprawie problemow z modami // do gry ze strony technikow HitMe.pl // >>>>>Nazwa Serwera<<<<< // :: Wyrazenie HitMe.pl w nazwie serwera jest wymagane, jego brak // :: karany jest pociagnieciem uzytkownika do odpowiedzialno�ci prawnej! hostname "[N]o[O]ne[L]ive[F]orever---TP--- // >>>>>Ladowane Config'i<<<<< // :: lista zbanowanych IP exec "listip.cfg" // :: lista banow STEAM ID exec "banned.cfg" // :: lista banow pobrana z serwisu blacklisted.pl exec "blacklisted.cfg" // :: wykonaj ten config podczas zmiany mapy mapchangecfgfile "server.cfg" // :: plik z ktorego wczytuje liste map mapcyclefile "mapcycle.txt" // :: plik ladowany podczas wchodzenia na serwer motdfile "motd.txt" // :: plik z glownymi ustawieniami serwera (�adowany przy 1 starcie) servercfgfile "server.cfg" // >>>>>Rcon i Hasla<<<<< // :: haslo rcon, standardowo ustawione -> "******" rcon_password "******" // :: kary za proby blednego uzycia rcon (bany na IP) sv_rcon_banpenalty "1" // :: limit zlych komend rcon do otrzymania bana sv_rcon_minfailures "3" // :: czas, w jakim sprawdzane sa proby wpisania komend sv_rcon_minfailuretime 25 // :: haslo na server. Zdjecie hasla w przypadku serwerow prywatnych bedzie skutkowalo zablokowaniem serwera. sv_password "nolf" // >>>>>Domyslna Konfiguracja Serwera<<<<< // :: ilosc widzianych slotów sv_visiblemaxplayers 20 // :: autocelowanie sv_aim "0" // :: wpisywanie kodow (cheatow) sv_cheats "0" // :: liczba fps'ow na serwerze // sys_ticrate "125" // :: maksymalna liczba pakietow wysy�ana do uzytkownika sv_maxupdaterate "40" // :: minimalna liczba pakietow wysylana do klienta sv_minupdaterate 30 // :: predkosc poruszania sie sv_maxspeed 320 // :: grawitacja na serwerze (standardowa wartosc = "800") sv_gravity "800" // :: mozliwosc podlaczenia HLTV sv_proxies "1" // :: mozliwosc pobierania plikow z serwera (dzwieki, mapy itd.) sv_allowdownload "1" // :: mozliwosc uploadowania plikow (np. loga w grze) sv_allowupload "1" // :: Fast Download - Szybkie pobieranie plik�w ze zdalnego serwera // sv_downloadurl "http://www.TwojaSronaInternetowa.pl/cstrike/" // Pamietaj, aby struktura katalogow na serwerze z ktorego beda // pobierane pliki, byla taka sama jak na serwerze gry! mp_logfile 1 sv_send_logos 1 sv_send_resources 1 // logo wlasne na serwie sv_downloadurl "http://cs.hitme.pl/cstrike/" // >>>>>Rozgrywka<<<<< // :: czas rundy mp_roundtime "2.20" // :: czas zamrozenia mp_freezetime "3" // :: czas kupowania mp_buytime "2.20" // :: czas do wybuchu bomby mp_c4timer "35" // :: ilosc gotowki na starcie (domyslnie "800") mp_startmoney "800" // :: zablokowana kamera, poziomy <0|1|2> mp_forcechasecam "2" // :: zablokowana kamera, poziomy <0|1|2> mp_forcecamera "2" // :: czarny obraz po smierci mp_fadetoblack "0" // :: mozliwosc uzywania latarki (standardowo klawisz f) mp_flashlight "1" // :: mozliwosc atakowania graczy z druzyny mp_friendlyfire "1" // :: wyrownywanie druzyn mp_autoteambalance "0" // :: czas mapy mp_timelimit "20" // >>>>>Pozosta�e<<<<< // :: mozliwosc pauzowania gry pausable "0" // :: mozliwosc obserwowania, jak graja inni (wchodzenie na specta) allow_spectators "1" // :: rodzaj kodeka glosowego (najlepszy "voice_speex") sv_voicecodec "voice_speex" // :: mozliwosc rozmowy na serwerze sv_voiceenable "1" // :: jakosc glosu sv_voicequality "3" // :: mozna rozmawiac ze wszystkimi (CT i TT) sv_alltalk "0" // :: lokalizacja serwera sv_region "3" // :: kontakt sv_contact "[email protected]" say@@ "Zyczymy Wielu Fragow oraz Milej Gry Team NOLF" sv_lan 1 // Sa to podstawowe ustawienia BY NOLF
oraz Amxx.cfg
// Plik konfiguracyjny AMX Mod X'a echo Executing AMX Mod X Configuration File // Default access for all non admin players (see users.ini for access details) amx_default_access "z" // Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this) // (Example: setinfo _pw "password") amx_password_field "_pw" // Metoda logowania graczy w amxx // 0 - wy��cza logowanie - gracze nie s� sprawdzani i adminy nie dzia�aj� // 1 - tryb normalny - gracze b�d�cy zapisani w users.ini dostan� mo�liwo�� u�ycia przydzielonych im komend // 2 - kopie wszystkich graczy nie zapisanych w users.ini amx_mode 1 // Pokazywanie aktywno�ci admin�w // 0 - wy��czona - nie b�dzie napisane w grze ze admin co� zmieni�, wkopa� kogo� itd. // 1 - bez nick�w - w grze b�dzie napisane np. "ADMIN: wykopa� xxx" itd. // 2 - z nickami - w grze b�dzie napisane np. ADMIN yyy: wykopa� xxx" itd. amx_show_activity 2 // Tutaj jest napis przesuwaj�cy si� na dole ekranu. Ostatnia warto�� to czas w sekundach co ile ma si� napis pojawia� amx_scrollmsg "Witaj na SERWERZE KLANOWYM NOLF %hostname%" 120 // Napisy pojawiaj�ce si� na �rodku ekranu co jaki� czas. Ostatnie 9 cyfr jest to kolor napisu w formacie RRRGGGBBB. S� to warto�ci trzech kolor�w: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Mo�na je wsi��� np z mspaint'a. amx_imessage "NOLF - Twoje Serwery Gier" "000255100" amx_imessage "ZYCZYMY MILEJ GRY!!!" "000100255" // Cz�stotliwo�� (w sekundach) pojawiania si� napis�w na �rodku ekranu amx_freq_imessage 180 // Czas (w sekundach) co ile gracze mog� napisa� wiadomo�� na say'u. Zapobiega spamowi w grze. amx_flood_time 0.75 // Ilo�� zarezerwowanych slot�w (aby dzia�a�o musi by� w��czony odpowiedzialny plugin za to) amx_reservation 2 // Ilo�� ukrytych slot�w amx_hideslots 0 // Wy�wietlanie czasu do ko�ca mapy (automatyczne) // a - pokazuje bia�y tekst // b - u�ywa g�osu // c - nie u�ywa s�owa "remaining" (tylko w przypadku u�ycia g�osu) // d - nie dodaje s��w "hours/minutes/seconds" (j/w) // e - pokazuje/m�wi je�eli obecny czas jest mniejszy ni� czas zadany amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" // Gdy zostanie u�yte "say thetime" lub "say timeleft" u�ywany jest g�os by poda� aktualny czas/pozosta�y czas amx_time_voice 1 // Minimalny czas (w sekundach) jaki musi up�yn�� od poprzedniego g�osowania aby zacz�� nowe amx_vote_delay 10 // Jak d�ugo b�dzie trwa�o g�osowanie (w sekundach) amx_vote_time 15 // Wy�wietlaj odpowiedzi na g�osowania amx_vote_answers 1 // Wymagana ilo�� g�os�w aby g�osowania przesz�y (0.40 = 40%). Maksimum jest 1 czyli 100% amx_votekick_ratio 0.50 amx_voteban_ratio 0.50 amx_votemap_ratio 0.50 amx_vote_ratio 0.40 // Maksymalny czas o jaki mapa mo�e zosta� przed�u�ona (w minutach) amx_extendmap_max 90 // O ile czasu mapa mo�e by� przed�u�ona (w minutach) po g�osowaniu amx_extendmap_step 15 // Metoda �ledzenia graczy na potrzeby statystyk // 0 - przez nick // 1 - przez SteamID // 2 - przez IP csstats_rank 0 // Maksymalny rozmiar pliku ze statystykami csstats_maxsize 3500 // Duration of HUD-statistics amx_statsx_duration 12.0 // HUD-statistics display limit relative round freeze end // Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended amx_statsx_freeze -2.0 // Czy klije�ci mog� sobie ustawi� inny j�zyk ni� serwer. 1 - Tak 0 - Nie amx_client_languages 1 // Plugin Debug mode // 0 - No debugging (garbage line numbers) // 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode // 2 - All plugins are put in debug mode // Note - debug mode will affect JIT performance amx_debug 1 // Plugin MultiLingual Debug // To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc) // "" means disabled amx_mldebug "" amx_antirusher_action 7 // 0 - upomnienie słowne // 1 - obniżanie hp 10-krotności wartości w ciągu 1 sekundy [polecam liczbę miedzy 2-10) // 2 - zabija każdego w strefie // 3 - kikuje rashera // 4 - banuje rashera // 5 - spowalnia rashera // 6 - Oślepia gracza kolorowymi flashami - ok 2-3% widoczności zostaje // 7 - pole siłowe (blokuje dostęp do strefy) // 8 - otwarcie ognia w strefie rashu zabija // 9 - Utrudnia w niezwykle skuteczny sposób celowanie // 10 - Zabiera rasherowi kasę a w razie jej braku życie amx_antirusher_cash 50 // ilość kasy (x10) zabieranej w ciągu 1 sekundy (domyślnie 50) amx_antirusher_cash_end 1 // 0 to gdy kończy się kasa to biega się bez konsekwencji, liczby od 1-5 to zabiera ci hp zamiast kasy, gdy “1″ to 1/25 kasy co powinno wziąć, a gdy “5″ to zabiera tyle hp co kasy powinno brać. amx_antirusher_sound 1 // 0 - nie puszcza dzwięku w razie rashu 1 - puszcza dzwięk w razie rashu (domyślne ustawienie) amx_antirusher_sound_mode 0 // ile osób słyszy dźwięk rashu 0 - tylko rasher (domyślne), 1 - Cały serwer amx_antirusher 1 // czy plugin ma być włączony lub nie (domyślnie 1) amx_antirusher_slap 5 // zabiera 10x hp w ciągu 1 sekundy (patrz wyzej) amx_antirusher_time 60 // jak długo nie wolno rashowac amx_antirusher_immunity 0 // czy immunitet chroni przed karami (domyslnie 0) amx_antirusher_warn 1 // czy granice rashu maja byc widoczne dla graczy (domyslnie 1) amx_antirusher_freq 0.1 // czestotliwosc sprawdzania czy ktos rashuje (domyslnie 0.1) amx_antirusher_zasady 1 // czy komenda /zasadymapy ma dzialac (domyslnie 1)