Siemam mam problem z pluginem /przelej.Plugin nie dziala tak jak powinien nie przelewa kasy odpowieniej osobie tylko np. wszystko leci do HLTV lub innego gracza.Po wpisaniu /przelej ukazuje nam sie menu z kwotami, a nastepnie z graczami na serwerze.Dodam, ze nie ma zadnych errorow
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <ColorChat> #define PLUGIN "Przelej kase" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Dias" new przelej_id[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /przelej", "Menu_Gracze"); } public Menu_Gracze(id) { new menu = menu_create("Wybierz Gracza:", "Menu_Gracze_Handler"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; przelej_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0"); } menu_display(id, menu); } public Menu_Gracze_Handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new menu = menu_create("Wybierz Gracza:", "Wybierz_Kwote_Handler"); menu_additem(menu, "300$");//0 menu_additem(menu, "500$");//1 menu_additem(menu, "800$");//2 menu_additem(menu, "1500$");//3 menu_additem(menu, "2000$");//4 menu_additem(menu, "4050$^n");//5 menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public Wybierz_Kwote_Handler(id, menu, item) { new name[33]; new name2[33]; get_user_name(id,name,32); get_user_name(przelej_id[item], name2,32); switch(item) { case 0: { if(cs_get_user_money(id) < 300) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle pieniedzy!") cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 300) cs_set_user_money(przelej_id[item], cs_get_user_money(przelej_id[item]) + 300) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 300$ ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } case 1: { if(cs_get_user_money(id) < 500) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle pieniedzy!") cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 500) cs_set_user_money(przelej_id[item], cs_get_user_money(przelej_id[item]) + 500) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 500$ ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } case 2: { if(cs_get_user_money(id) < 800) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle pieniedzy!") cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 800) cs_set_user_money(przelej_id[item], cs_get_user_money(przelej_id[item]) + 800) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 800$ ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } case 3: { if(cs_get_user_money(id) < 1500) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle pieniedzy!") cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 1500) cs_set_user_money(przelej_id[item], cs_get_user_money(przelej_id[item]) + 1500) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 1500$ ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } case 4: { if(cs_get_user_money(id) < 2000) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle pieniedzy!") cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 2000) cs_set_user_money(przelej_id[item], cs_get_user_money(przelej_id[item]) + 2000) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 2000$ ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } case 5: { if(cs_get_user_money(id) < 4050) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle pieniedzy!") cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 4050) cs_set_user_money(przelej_id[item], cs_get_user_money(przelej_id[item]) + 4050) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 4050$ ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } } return PLUGIN_CONTINUE; }