Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nick Blocker


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 R1d4r

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2015 22:16

Witam, w związku z tym, że zbytnio nikt się nie fatyguje by wyedytować: http://amxx.pl/topic...mod-by-gt-team/

Prosiłbym o Name Change Blocker, który blokuje zmianę nicku, a nie zmienia do wcześniejszego po zmianie nicku.

Nie piszcie mi o tym, bym poszukał, bo jak na razie takiego nie znalazłem. ;P

Wszystkie, które znalazłem posiadają taką funkcje: http://amxx.pl/topic...nicku/?p=604315


  • +
  • -
  • 0

#2 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 28.08.2015 22:32

http://amxx.pl/topic...ck-name-change/


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#3 R1d4r

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2015 22:57

Dałeś podwójnego posta. Nie, ten plugin ma taki sam kod, wręcz identyczny.

Prosiłbym o Name Change Blocker, który blokuje zmianę nicku, a nie zmienia do wcześniejszego po zmianie nicku.


  • +
  • -
  • 0

#4 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 29.08.2015 00:10

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
	register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "ClientUserInfoChanged");
}

public ClientUserInfoChanged(id, szKey) {
	new szOldName[32], szNewName[32];
	get_user_name(id, szOldName, 31);
	engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, szKey, "name", szNewName, 31)

	if(equal(szOldName, szNewName))
	{
		return FMRES_IGNORED;
	}

	engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, szKey, "name", szOldName);
	return FMRES_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 R1d4r

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.08.2015 00:27

@UP on chyba nie działa poprawnie. :|

 

Bez pluginu:

2015-08-29_00002.jpg

 

Z pluginem:

2015-08-29_00001.jpg


  • +
  • -
  • 0

#6 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 29.08.2015 03:02

OJ :D

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
	register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "ClientUserInfoChanged");
}

public ClientUserInfoChanged(id, szKey) {
	new szOldName[32], szNewName[32];
	get_user_name(id, szOldName, 31);
	engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, szKey, "name", szNewName, 31)

	if(equal(szOldName, szNewName))
	{
		return;
	}

	engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, szKey, "name", szOldName);
}

  • +
  • -
  • 1

#7 R1d4r

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.08.2015 03:43

return FMRES_IGNORED;

i

return FMRES_SUPERCEDE;

nic nie zmieni raczej. :F

 

EDIT: I nie zmieniło. Tak samo po wgraniu. Dzięki za starania. :>


Użytkownik Metal9712 edytował ten post 29.08.2015 03:43

  • +
  • -
  • 0

#8 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 29.08.2015 04:31

musi dzialac bo sama tego sposobu uzywam

ewentualnie

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
 
public plugin_init()
{
	register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "ClientUserInfoChanged");
}
 
public ClientUserInfoChanged(id) {
	static szOldName[32], szNewName[32];
	pev(id, pev_netname, szOldName, 31);

	if(!szOldName[0])
	{
		return FMRES_IGNORED;
	}

	get_user_info(id, "name", szNewName, 31);
	if(equal(szOldName, szNewName))
	{
		return FMRES_IGNORED;
	}

	set_user_info(id, "name", szOldName);
	return FMRES_HANDLED;
}

Użytkownik Asiap edytował ten post 29.08.2015 04:32

  • +
  • -
  • 0

#9 R1d4r

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.08.2015 11:22

Asiap, za każdym razem inaczej wygląda. Poza tym on działa na zasadzie takiej samej, że pobiera nick i ustawia nick z powrotem u gracza. Można zamknąć. Doszedłem do wniosku, że edytuję sam silnik tego expmoda. Temat raczej już zbędny. ;)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych