Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pozbycie się CurWeapon #2 - Restrykcja Broni

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.08.2015 14:39

Witam, oto drugi temat z serii pozbycie się CurWeapon. Czas chyba raz na zawsze pozbyć się eventu CurWeapon. Teraz mam problem nie z błędem/bugiem tylko z 1 sprawą.

A więc tak jak ostatnio, sypne kodem, aby nie było wróżenia z fusów.

Do sprawdzenia czy gracz ma dozwoloną broń, inaczej restrykcji broni użyłem w plugin_init:

new WeaponName[24];
    for(new i = CSW_P228; i <= CSW_P90; i++){
        if(i == 2)
            continue;
   
        get_weaponname(i, WeaponName, 23);
        RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WeaponName, "Item_Deploy_Post", 1);
    }

w zmiennych globalnych ustawiłem:

new weaponname[24];

Next:

public Item_Deploy_Post(ent)
{
    static id; id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    
    static team; team = get_user_team(id);
    if(team > 2)
        return;
    
    static bron; bron = cs_get_weapon_id(ent);
    if(!((1<<bron) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))
    {
        get_weaponname(bron, weaponname, 23);
        engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
    }
    if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
        engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
}

 

Kod ładnie działa jak należy, sprawa polega na tym, jak ustawić, aby jak dołączysz do serwera (a nie wybierzesz klasy/ lub wybierzesz klase) to automatycznie usuwają się bronie podstawowe drużyny glock/usp, jak ustawić aby te bronie się nie usuwały? Mam takie przyzwyczajenie, aby klasa miała 2 pistolety (ten jaki ma być naprawdę oraz ten 1 podstawowy jako dodatkowy). P.S w 1 rundzie zawsze usuwają się te pistolety, ale jak zginę pierwszy raz i się odrodzę to jest już normalnie 2 pistolety.

W zmiennych mam przecież:

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

 

Mam nadzieję, że ktoś rozumie to co chciałem przekazać.

 

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#2 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 31.08.2015 16:30

Okej poradziłem sobie, można restrykcje broni zrobić w kilka sposobów w najbliższym czasie zrobię poradnik na ten temat i wyjaśnię co gdzie i jak.

 

#Temat można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 31.08.2015 17:25

ta metoda nie zadziała na granaty, przeciez ich nie mozna dropnąć


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych