siema
wiem, że z tematu za dużo nie zrozumiecie i od razu z góry Was za to przepraszam " "
chodzi mi o to, że mam np. AK47 i strzelam z niej jakimiś piorunami czy coś, moglibyście mnie pokierować lub dać przykładowy plugin?
pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Asiap , 27.08.2015 20:06
przykladowy plugin
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new g_pSprite; public plugin_precache() { g_pSprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/nazwa_sprite.spr"); } public plugin_init() { register_plugin("Sprite Attack", "1.0", "asiap"); new szName[24]; for(new i = CSW_P228; i <= CSW_P90; i++) { if(!((1<<CSW_KNIFE|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_SMOKEGRENADE|1<<CSW_FLASHBANG|1<<CSW_C4) & 1<<i) && get_weaponname(i, szName, 23)) { RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, szName, "WeaponPrimaryAttack", 1); } } } public WeaponPrimaryAttack(iEnt) { if(!get_pdata_int(iEnt, 51, 4)) { return; } static Float:vecOrigin[3]; pev(get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4), pev_origin, vecOrigin); engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin, 0); write_byte(TE_SPRITE); engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[0]); engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[1]); engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[2]); write_short(g_pSprite); write_byte(5); write_byte(255); message_end(); }Przejdź do postu
Napisano 25.08.2015 10:03
siema
wiem, że z tematu za dużo nie zrozumiecie i od razu z góry Was za to przepraszam " "
chodzi mi o to, że mam np. AK47 i strzelam z niej jakimiś piorunami czy coś, moglibyście mnie pokierować lub dać przykładowy plugin?
pozdrawiam
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
Napisano 25.08.2015 13:13
patrzyłem i jedyne co znalazłem to tylko i wyłącznie ten wycinek:
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
Napisano 27.08.2015 19:28
umiesz czytać ze zrozumieniem?
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
Napisano 27.08.2015 20:06 Najlepsza odpowiedź
przykladowy plugin
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new g_pSprite; public plugin_precache() { g_pSprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/nazwa_sprite.spr"); } public plugin_init() { register_plugin("Sprite Attack", "1.0", "asiap"); new szName[24]; for(new i = CSW_P228; i <= CSW_P90; i++) { if(!((1<<CSW_KNIFE|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_SMOKEGRENADE|1<<CSW_FLASHBANG|1<<CSW_C4) & 1<<i) && get_weaponname(i, szName, 23)) { RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, szName, "WeaponPrimaryAttack", 1); } } } public WeaponPrimaryAttack(iEnt) { if(!get_pdata_int(iEnt, 51, 4)) { return; } static Float:vecOrigin[3]; pev(get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4), pev_origin, vecOrigin); engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin, 0); write_byte(TE_SPRITE); engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[0]); engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[1]); engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[2]); write_short(g_pSprite); write_byte(5); write_byte(255); message_end(); }
Użytkownik Asiap edytował ten post 27.08.2015 20:08
Napisano 28.08.2015 23:22
Napisano 03.09.2015 13:26
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych