Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

System rang


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.08.2015 17:42

Witam na serwerze nie resetuje dmg pod komendą /me oraz wywala takie logi:

L 08/19/2015 - 18:39:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_rangi.amxx")
L 08/19/2015 - 18:39:04: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 08/19/2015 - 18:39:04: [AMXX] [0] dd2_rangi.sma::NewRound (line 162)

Załączone pliki


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 19.08.2015 17:42

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.08.2015 18:17

I co w zwiazku z tym? :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

b35020692_qesnxqa.png


#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.08.2015 18:36

Dalej spamuje w logach:

 

L 08/19/2015 - 19:32:03: Invalid player id 0
L 08/19/2015 - 19:32:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_rangi.amxx")
L 08/19/2015 - 19:32:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 08/19/2015 - 19:32:03: [AMXX]    [0] dd2_rangi.sma::ForwardPlayerDmg (line 174)

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.08.2015 19:07

Dziwilbym sie gdyby "nie spamowalo". Powinienes dziekowac, ze sa logi bo moga byc crashe jak sa bledy..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.08.2015 19:31

L 08/19/2015 - 20:26:13: Invalid player id 0
L 08/19/2015 - 20:26:13: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_rangi.amxx")
L 08/19/2015 - 20:26:13: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 08/19/2015 - 20:26:13: [AMXX]    [0] dd2_rangi.sma::ForwardPlayerDmg (line 174)
 

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.08.2015 20:01

Jezeli po udzielonej pomocy nie postawisz mi plusa lub nie podziekujesz, juz nigdy ci nie pomoge.

Postawię Ci minusa. Gdy pobierasz broń gracza to nie sprawdzaj, czy jest on połączony z serwerem, tylko czy jest żywy i nie będzie takich błędów.
  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.08.2015 20:11

Czyli tak ma wyglądać kod?


public NewRound() 
{
for(new id = 1; id<=32; id++)
{
if(!is_user_alive(id))
{
pDamage[id] = false;
for(new i=1;i<=30;i++)
{
Damage[id][i] = 0;
pWeapon[id][i] = 0;
}
}
}
}


public ForwardPlayerDmg(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits) 
{
if(!is_user_alive(iAttacker))
return HAM_IGNORED;


pWeapon[iAttacker][get_user_weapon(iAttacker)] = get_user_weapon(iAttacker);
Damage[iAttacker][get_user_weapon(iAttacker)] += floatround(fDamage);
if(!pDamage[iAttacker])
pDamage[iAttacker] = true;


return HAM_IGNORED;
}

 


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 19.08.2015 20:12

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.08.2015 20:12


bo moga byc crashe jak sa bledy..

 

Wątpie, żeby bląd z tego pluginu mógł powodować crashe... Najwyżej będzie sypać i sypać

 

 

 

 

Tu chyba bardziej chodzi o to, że coś może zadać dmg, niekoniecznie gracz, podmień sobie:

Spoiler

 

 

Ze źrodeł:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#9 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.08.2015 20:16

 

Jezeli po udzielonej pomocy nie postawisz mi plusa lub nie podziekujesz, juz nigdy ci nie pomoge.

Postawię Ci minusa. Gdy pobierasz broń gracza to nie sprawdzaj, czy jest on połączony z serwerem, tylko czy jest żywy i nie będzie takich błędów.

 

 

 

Ja robie po swojemu, ty robisz po swojemu. Pytanie czy jestes aby pewien? Czasem bywa tak, ze gracz zostanie rozlaczony a pomimo to jest i zywy, oczywiscie jezeli funkcja przypisana jest do atakujacego to nic nie bedzie ale jak do ofiary to..? Zreszta dajta mi spokoj. Co do minusa, twoja decyzja jest mi calkiem nie zrozumiala wiec odplace sie tym samym.

 

Ps: Co mnie tak kasacie jak zmije jakies jadowite? :(


  • +
  • -
  • -2

b35020692_qesnxqa.png


#10 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.08.2015 20:31

Jezeli po udzielonej pomocy nie postawisz mi plusa lub nie podziekujesz, juz nigdy ci nie pomoge.

Postawię Ci minusa. Gdy pobierasz broń gracza to nie sprawdzaj, czy jest on połączony z serwerem, tylko czy jest żywy i nie będzie takich błędów.

 
 
Ja robie po swojemu, ty robisz po swojemu. Pytanie czy jestes aby pewien? Czasem bywa tak, ze gracz zostanie rozlaczony a pomimo to jest i zywy, oczywiscie jezeli funkcja przypisana jest do atakujacego to nic nie bedzie ale jak do ofiary to..? Zreszta dajta mi spokoj. Co do minusa, twoja decyzja jest mi calkiem nie zrozumiala wiec odplace sie tym samym.
 
Ps: Co mnie tak kasacie jak zmije jakies jadowite? :(

Brawo, właśnie zarobiłeś kolejnego minusa. Gdy sprawdzasz, czy gracz jest żywy to od razu sprawdzany jest warunek czy jest połączony ( logiczne ), w wypadku Twojego sprawdzania czy jest tylko połączony, a pobierasz jego broń wywali błąd, ponieważ nie żywy gracz nie może posiadać broni! Odpowiadając na Twoje pytanie, tak jestem pewny, a to, że Ty robisz po swojemu wynika tylko z tego, że nie posiadasz odpowiedniej wiedzy. Tak czy inaczej, należy sprawdzić czy gracz jest żywy, a następnie pobierać jego broń, etc. Ty za to dostajesz kolejnego minusa, a jeżeli zauważę, że dostałem kolejnego od Ciebie minusa bez podstaw, to dopilnuje tego abyś dostał ostrzeżenie ( piąty punkt w regulaminie - reputacja ).
  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#11 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.08.2015 20:36

 

 

 

Jezeli po udzielonej pomocy nie postawisz mi plusa lub nie podziekujesz, juz nigdy ci nie pomoge.

Postawię Ci minusa. Gdy pobierasz broń gracza to nie sprawdzaj, czy jest on połączony z serwerem, tylko czy jest żywy i nie będzie takich błędów.

 

 
 
Ja robie po swojemu, ty robisz po swojemu. Pytanie czy jestes aby pewien? Czasem bywa tak, ze gracz zostanie rozlaczony a pomimo to jest i zywy, oczywiscie jezeli funkcja przypisana jest do atakujacego to nic nie bedzie ale jak do ofiary to..? Zreszta dajta mi spokoj. Co do minusa, twoja decyzja jest mi calkiem nie zrozumiala wiec odplace sie tym samym.
 
Ps: Co mnie tak kasacie jak zmije jakies jadowite? :(

 

Brawo, właśnie zarobiłeś kolejnego minusa. Gdy sprawdzasz, czy gracz jest żywy to od razu sprawdzany jest warunek czy jest połączony ( logiczne ), w wypadku Twojego sprawdzania czy jest tylko połączony, a pobierasz jego broń wywali błąd, ponieważ nie żywy gracz nie może posiadać broni! Odpowiadając na Twoje pytanie, tak jestem pewny, a to, że Ty robisz po swojemu wynika tylko z tego, że nie posiadasz odpowiedniej wiedzy. Tak czy inaczej, należy sprawdzić czy gracz jest żywy, a następnie pobierać jego broń, etc. Ty za to dostajesz kolejnego minusa, a jeżeli zauważę, że dostałem kolejnego od Ciebie minusa bez podstaw, to dopilnuje tego abyś dostał ostrzeżenie ( piąty punkt w regulaminie - reputacja ).

 

 

Dam bo wierze, ze tym portalem zarzadzaja ludzie dojrzali i nierostwiani emocjonalnie. Gdybym przejmowal sie chejterami to juz dawno mnie by tu nie bylo a nie o to chodzi by sie dasac tylko by pomagac. Zreszta skoncz bo nie tego temat dotyczy. Nawet jezeli, masz racje? To sie ciesz i zejdz juz na ziemie bo zbyt popadasz w samozachwyt. A minisa dam dlatego, ze niewiem z jakiego powodu dostalem go od ciebie wiec sie tym samym odplace, logiczne?
 


GwynBleidD (20.08.2015 18:30):
(Notatkę wstawiam tutaj, bo jest to ostatni post który nie wnosi nic konstruktywnego do tematu, post speedkilla niżej coś wyjaśnia)

Dalsza dyskusja na temat minusów i tego co jest słuszne, a co nie skończy się warnem, dotyczy to OBU stron dyskusji.

Sprawdzanie czy gracz jest żywy MUSI nastąpić przy sprawdzaniu broni gracza, speedkill prawidłowo wytknął tutaj błąd, a Ty się po prostu czepiasz.

Jeśli nie wiesz za co dostałeś minusa - może byś spytał najpierw? Bo odwdzięczanie się tym samym to zachowanie godne przedszkolaka.

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#12 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.08.2015 20:42

Nie popadam w samozachwyt, po prostu napisałem Ci gdzie polega błąd, którego jestem w 100% pewny. To Ty zacząłeś pisać o tym, że Ty robisz po swojemu ja po swojemu, zrozum, że niektóre rzeczy muszą być po prostu takie same, a nie zrobione po swojemu. Wracając do tematu, w funkcji NewRound akurat wystarczy sprawdzenie czy gracz jest połączony, a jeżeli chcesz żeby było czy jest żywy to usuń negacje z warunku if(!is_user_alive(id)) -> if(is_user_alive(id))
  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#13 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.08.2015 08:02

Sprawdź to,

 

Błąd był raczej przez to, że w pętli jest:

new pWeapon[33][31], Damage[33][31]
for(new i=1;i<=31;i++)

A po poprawkach:

new pWeapon[33][CSW_P90+1], Damage[33][CSW_P90+1]
for(new i=1;i<=CSW_P90;i++)

A o ForwardPlayerDmg i get_user_weapon pisałem wyżej.

 

 

Tutaj kod, jak coś to pisz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#14 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.08.2015 12:50

Wrzuciłem na serwer nie ma już logów ;)


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#15 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 20.08.2015 18:31


Wrzuciłem na serwer nie ma już logów ;)

Czy to oznacza, że problem został rozwiązany?


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#16 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.08.2015 10:01

Tak, temat można zamknąć

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#17 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 21.08.2015 10:17

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#18 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 21.08.2015 19:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został otwarty przez moderatora.

Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#19 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.08.2015 19:48

Kolejne logi:

L 08/21/2015 - 20:52:29: Invalid CVAR pointer
L 08/21/2015 - 20:52:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_rangi.amxx")
L 08/21/2015 - 20:52:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 08/21/2015 - 20:52:29: [AMXX]    [0] dd2_rangi.sma::eventUpdateStatus (line 252)
 

Na serwerze nie restartuje dmg pod komenda /me

 

Załączone pliki


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 21.08.2015 19:53

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#20 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 21.08.2015 20:22

Testuj, usunąłem ten cvar, bo pewnie i tak masz włączony, łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych