Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[INS] Public Match Plugin - 1.0


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 488
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.08.2015 22:34

Description:
Designed especially for competitive clan warfare, the arsenal of useful mechanics is provided:
  • "ready-to-start" system – match starts and config executes only when both teams signal their readiness;
  • "pause-on-demand" system – allows players to set the game on pause, if such need ever arises, and unset it, when they are ready. Also automaic game pause on player disconnect.
  • improved interaction with the course of the game – several chat commands to switch the teams, change the map or the next map, restart the round or even the whole game itself.
  • random password generation at the start of every game;
  • While this plug-in can be used on any vanilla server, http://theDGL.org 727 theater is fully supported.
Requirements:

Colors include


Cvars:



Code: sm_pmp_cmd_prefix "#.#" //Chat command prefix
sm_pmp_welcome "1" //Enable player welcome message
sm_pmp_hostname_tail_status "1" //Enables displaying server status at hostname tail
sm_pmp_hostname "Your hostname | " //Dynamic hostname
sm_pmp_disable_kill "1" //Disable 'kill' cmd for players


Chat Commands:



Code: Usage: #.# COMMAND [arguments]
Arguments:
r Marks team as ready/unready. After all teams are ready, executes config, generates server password and starts match
stop Stop match
cm MAPNAME Changing map to MAPNAME
nm MAPNAME Changing nextmap to MAPNAME
p Pause/unpause game
gr Game restart
rr Round restart
st Switch teams
ks Kick spectators
sp Show password


Credits:


HL2DM Clans-United Server Plugin - for original idea.

Servers:

yoba.04fx.net:26755 pw: 505
yoba.04fx.net:26760 pw: 505


Changelog:

1.0
-Initial release
1.0.1
-Map change quickfix

GitHub

TO DO:
Support for multiple config selection
Maybe phrase translation support


Attached Files Dołączona grafikaserver.cfg (510 Bytes) Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (pmp_insurgency.sp - 20.5 KB) Dołączona grafikapmp_insurgency.smx (16.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych