Witam, do swojego CodMod dodałem nową statystykę - Grawitacja z tego tematu:
http://amxx.pl/topic...owe-statystyki/
Zrobiłem wszystko tak jak z tym temacie, tylko nie zmieniałem natywu w codmod.inc cod_register_class oraz nie dodawałem nic w funkcji ZarejestrujKlase bo nie chce zmieniać potem każdej klasy i kompilować na nowo (coś w tym stylu jak Obrażenia co DarkGL zrobił).
Niby nowa statystyka normalnie się pokazuje pod np. /staty oraz normalnie można dawać w nią punkty, lecz grawitacja się nie zmienia choćbym nawet dał w statystykach full grawitacji.
Na jakiej zasadzie działa cały ten przelicznik grawitacji?
public ZastosujAtrybuty(id) { redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1))); maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1); szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3; set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]); wartosc_grawitacji_gracza[id] = float(PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800 floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.0, 0.5) set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-wartosc_grawitacji_gracza[id]); }
Użytkownik WeBsteR edytował ten post 17.08.2015 17:58