Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z perkiem tajemnica snajpera

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 lunatiC.^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 17.08.2015 16:16

Chciałbym poprosić o pomoc, bo w perku tajemnica snajpera nie działa 1/1 z AWP. Tutaj SMA:

/* ---------------Perk stworzony dla amxx.pl---------------

------------------przez bulka_z_maslem--------------------- */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>

        

#define DMG_BULLET (1<<1)

    

new const perk_name[] = "Tajemnica snajpera";

new const perk_desc[] = "Ma 1/1 z AWP i podczas kucania z nim jego widocznosc wynosi LW";

    

new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33]



public plugin_init()

{

    register_plugin(perk_name, "1.0", "bulka_z_maslem");



    cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 50, 100);



    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);



    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_perk_enabled(id, wartosc)

{

    ma_perk[id] = true;

    cod_give_weapon(id, CSW_AWP)

    wartosc_perku[id] = wartosc;

}



public cod_perk_disabled(id)

{

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

        ma_perk[id] = false;

    cod_take_weapon(id, CSW_AWP)

}



public fwPrethink_Niewidzialnosc(id, idattacker)

{

    if(!ma_perk[id])

        return;



    new button = get_user_button(id);

    if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_AWP)

    {

        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc_perku[idattacker]);

    }

    else

    {

        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

    }

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

        if(!is_user_connected(idattacker))

                return HAM_IGNORED;

        

        if(!ma_perk[idattacker])

                return HAM_IGNORED;

        

        if(!(damagebits & DMG_BULLET))

                return HAM_IGNORED;

                

        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)

                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        

        return HAM_IGNORED;

}



/* ---------------Perk stworzony dla amxx.pl---------------

------------------przez bulka_z_maslem--------------------- */

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/

  • +
  • -
  • 0

#2 DyeR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 17.08.2015 17:29

//* ---------------Perk stworzony dla amxx.pl---------------

------------------przez bulka_z_maslem--------------------- */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>



#define DMG_BULLET (1<<1)



new const perk_name[] = "Tajemnica snajpera";

new const perk_desc[] = "Ma 1/1 z AWP i podczas kucania z nim jego widocznosc wynosi LW";



new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33]



public plugin_init()
	
{

register_plugin(perk_name, "1.0", "bulka_z_maslem");



cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 50, 100);



register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_perk_enabled(id, wartosc)

{

ma_perk[id] = true;

cod_give_weapon(id, CSW_AWP)

wartosc_perku[id] = wartosc;

}



public cod_perk_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

ma_perk[id] = false;

cod_take_weapon(id, CSW_AWP)

}



public fwPrethink_Niewidzialnosc(id, idattacker)

{

	if(!ma_perk[id])
	
	return;
	
	
	
	new button = get_user_button(id);
	
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
		
{
	
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc_perku[idattacker]);
	
}

	else
	
{
	
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
}

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))
	
	return HAM_IGNORED;
	
	
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		
	return HAM_IGNORED;
	
	
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		
	return HAM_IGNORED;
	
	
	
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
	if(weapon == CSW_AWP)
		
	cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	
	return HAM_IGNORED;
	
}



Trzymaj


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych