Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z dropem "perków"

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 DyeR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 17.08.2015 12:59

Witam, przerabiam system perków. Plugin ładnie się kompiluje bez żadnych błędów jednak podczas testów napotkaliśmy błąd otóż Na serwerze poniekąd jest ustawiony drop tego "artefaktu" jednak zabijając np.  4 razy z rzędu cały czas dropi, nie uwzlegniając wcale tej szansy i w którymś tam momencie wcale przestaje dropić i w konsoli wyskakują takie błędy: 

3atam4.jpg

 

 

zarzucam ten public

public UstawArtefakt(id, artefakt, wartosc, pokaz_info)
{
	if(!ilosc_artefakty)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	static obroty[33];
	
	if(obroty[id]++ >= 5)
	{
		UstawArtefakt(id, 0, 0, 0);
		obroty[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	artefakt = (artefakt == -1)? random_num(1, ilosc_artefakty): artefakt;
	wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_artefakty[artefakt] > wartosc ||  wartosc > max_wartosci_artefakty[artefakt])? random_num(min_wartosci_artefakty[artefakt], max_wartosci_artefakty[artefakt]): wartosc; 
	
	new ret;
	
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_artefakty[artefakt_gracza[id]], "artefakt_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, artefakt);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	artefakt_gracza[id] = 0;
	
	forward_handle = CreateOneForward(pluginy_artefakty[artefakt], "artefakt_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, artefakt);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	if(ret == 4)
	{
		UstawArtefakt(id, -1, -1, 1);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	ExecuteForward(artefakt_zmieniony, ret, id, artefakt, wartosc);
	
	if(ret == 4)
	{
		UstawArtefakt(id, -1, -1, 1);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	artefakt_gracza[id] = artefakt;	
	wartosc_artefaktu_gracza[id] = wartosc;
	
	obroty[id] = 0;
	
	if(pokaz_info && artefakt_gracza[id]) 
		chat_color(id, "!g[ARTEFAKT] !yZdobyles %s.", nazwy_artefakty[artefakt_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Proszę o jakąkolwiek pomoc. Z góry dziękuje

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.08.2015 13:37

Nawet nie raczył napisać, która linia to 259

 

I jaki typ błędu

 

 

 

Ciekawie się zapowiada


  • +
  • -
  • 0

#3 DyeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 18.08.2015 21:36

" Ta linia"

UstawArtefakt(id, 0, 0, 0);

Typ błędu? Chyba wszystko omówiłem.

Czy Perki z artefaktami ^^ mogą się w jakiś sposób kolidować?

Jeżeli mają te same funkcje chodzi mi o "0, 0, 0" Jednakże było ustawione inaczej problem był ten sam


  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 18.08.2015 21:58

" Ta linia"

UstawArtefakt(id, 0, 0, 0);
Typ błędu? Chyba wszystko omówiłem.
Czy Perki z artefaktami ^^ mogą się w jakiś sposób kolidować?
Jeżeli mają te same funkcje chodzi mi o "0, 0, 0" Jednakże było ustawione inaczej problem był ten sam

Jezeli korzystaja z tych samych funkcji/zmiennych to tak ale to o czym piszesz to skladnia i te kuleczka nie maja na to zadnego wplywu.
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#5 DyeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.08.2015 10:37

Funkcje i zmienne mają inne, więc w czym moze tkwić problem?


Użytkownik DyeR edytował ten post 19.08.2015 10:37

  • +
  • -
  • 0

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.08.2015 10:46

Problem raczej na pewno nie tkwi w tej linii ktora podales. Musialbys podac wieksza czesc kodu bo bez tego raczej nie dojdziemy co jest przyczyna. Piszac wieksza mam na mysli calosc.


 


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.08.2015 16:38

Albo podaj błąd z logów

 

 

Bo zazwyczaj jest coś a ty dałeś tylko screena na którym jest jedno i to samo, zobacz na początek tego logu

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych