Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Warunek sprawdzenia if.


Najlepsza odpowiedź plx211, 16.08.2015 14:16

if (14 <= get_playersnum() <= 18) {
    //kod
}

@edit

kod linux'a bedzie dzialal tylko gdy jest od 15 do 17 graczy

 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 16.08.2015 14:03

Witam, mam problem z zrozumieniem pewnej z opcji, posiadam powiedzmy taki kod:

if(get_playersnum(0)==14)

    {

        //tutaj moj kod

    }

Tutaj jest warunek sprawdzający, który zwraca ilość graczy na serwerze, który ustawiłem na 0 - jedynie już połączeni gracze będą liczeni, wykona się jak na serwerze będzie 14 ludzi.

 

Jak zrobić iż funkcja wykona się jeżeli na serwerze będzie np. od 14 do 18 ludzi na serwerze?


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 16.08.2015 14:14

new gracze = get_playersnum(0);
if(gracze => 14 && gracze <= 18)

@@ plxsiu poprawione, niedopatrzenie :D


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 16.08.2015 14:14

if (get_playersnum(0) > 14)

{

bleble

}

edit

jeśli na serverze jest max 18slotów jak nie to co wyżej dał linux


Użytkownik tytusek edytował ten post 16.08.2015 14:15

  • +
  • -
  • 1

#4 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.08.2015 14:16   Najlepsza odpowiedź

if (14 <= get_playersnum() <= 18) {
    //kod
}

@edit

kod linux'a bedzie dzialal tylko gdy jest od 15 do 17 graczy

 


Użytkownik plx211 edytował ten post 16.08.2015 14:18

  • +
  • -
  • 1

#5 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 16.08.2015 14:17

Jest to serwer 32 slotowy ;P

 

Dziękuje bardzo, o coś takiego mi chodziło, macie po +, można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#6 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 16.08.2015 15:25

tylko pamietaj ze natyw get_playersnum zlicza takze boty i hltv

 

najlepiej uzyc:

if(14 <= getPlayers() <= 18)
{
	// code
}

stock getPlayers(bool:bOnlyConnected = true)
{
	new Players[32], iNum;
	get_players(Players, iNum, bOnlyConnected ? "ch" : "chi");
	return iNum;
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych