Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą, nie może wziąć paki.

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Alelluja, 15.08.2015 19:43

Spróbuj.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 lunatiC.^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 15.08.2015 19:24

Witam. Nie wiem co się dzieje, ale mam klasę ninja, która będąc w TT nie może wziąć paki do rąk. Byłbym wdzięczny za pomoc.

Tutaj SMA:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <fun>

#include <cstrike>



new const nazwa[]   = "Ninja";

new const opis[]    = "Masz 75hp,jestes wytrzymaly,szybki,niewidzialny,wysoko skaczesz,masz noktowizor ";

new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE);

new const zdrowie   = -25;

new const kondycja  = 50;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 30;



new skoki[33];



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

   

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  

   

    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

   

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   

    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}



public cod_class_enabled(id)

{

   

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);

   

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

    give_item(id, "weapon_smokegrenade");

    cs_set_user_nvg(id, 1);

    cs_set_user_defuse(id, 1);

    ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

   

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

    ma_klase[id] = false;

}



public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

    if(ma_klase[id])

        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

}



public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)

{

    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

        return FMRES_IGNORED;

   

    new flags = pev(id, pev_flags);

   

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

    {

        skoki[id]--;

        new Float:velocity[3];

        pev(id, pev_velocity,velocity);

        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

        set_pev(id, pev_velocity,velocity);

    }

    else if(flags & FL_ONGROUND)

        skoki[id] = 3;

   

    return FMRES_IGNORED;

}



public CurWeapon(id)

{

        if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)

        {

                        set_task(0.1 ,"ma" ,id)

        }

}



public ma(id)

{

        strip_user_weapons(id);

        give_item(id, "weapon_knife");

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 15.08.2015 19:43   Najlepsza odpowiedź

Spróbuj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 lunatiC.^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 15.08.2015 20:01

Działa, mógłbyś napisać co zmieniłeś? Bo z kolegą się zastanawialiśmy co tu zrobić i nam nie wychodziło ;d


  • +
  • -
  • 0

#4 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 15.08.2015 20:08

Zobacz ten kod

 

public CurWeapon(id)
{
    
    if (get_user_weapon(id) != CSW_C4 && get_user_weapon(id) != CSW_DEAGLE && get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE && ma_klase[id])
    {
        set_task(0.1 ,"ma" ,id)
    }
}

public ma(id)
{
    
    strip_user_weapons(id);
    give_item(id, "weapon_knife");
    give_item(id, "weapon_deagle");
    
}

 

I porównaj ze swoim.


  • +
  • -
  • 1

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych