jakieś navty ma
#if defined _battlefield2_included
#endinput
#endif
#define _battlefield2_included
#pragma library "battlefield2"
#define BADGE_KNIFE 0
#define BADGE_PISTOL 1
#define BADGE_ASSAULT 2
#define BADGE_SNIPER 3
#define BADGE_SUPPORT 4
#define BADGE_EXPLOSIVES 5
#define BADGE_SHOTGUN 6
#define BADGE_SMG 7
#define LEVEL_NONE 0
#define LEVEL_BASIC 1
#define LEVEL_VETERAN 2
#define LEVEL_EXPERT 3
#define LEVEL_PROFESIONAL 4
#define ACHIEVE_ZABICIA 0
#define ACHIEVE_CELNOSC 1
#define ACHIEVE_ZGONY 2
#define ACHIEVE_MEDALE 3
#define ACHIEVE_ODZNAKI 4
#define ACHIEVE_CZAS 5
#define ACHIEVE_TRAFIENIA 6
#define ACHIEVE_MONETY 7
#define LEVEL_ACH_NONE 0
#define LEVEL_ACH_BASIC 1
#define LEVEL_ACH_VETERAN 2
#define LEVEL_ACH_EXPERT 3
#define MEDAL_BRONZE 1
#define MEDAL_SILVER 2
#define MEDAL_GOLD 3
native bf2_get_maxbadges(index);
// index - ilosc odznak na serwerze
// Zwraca ilosc odznak na serwerze
native bf2_get_badge_name(badge_id, badge_level, Return[], len);
// index - id gracza
// badge_id - id odznaki
// badge_level - poziom odznaki
// Zwraca nazwe odznaki
native bf2_get_maxachieves(index);
// index - ilosc osiagniec na serwerze
// Zwraca ilosc osiagniec na serwerze
native bf2_get_achieve_name(index, achieve_id, achieve_level);
// index - id gracza
// achieve_id - id osiagniecia
// achieve_level - poziom osiagniecia
// Zwraca nazwe osiagniecia
native bf2_get_user_badge(index, badge_id);
// index - id gracza
// badge_id - id odznaki
// zwraca poziom odznaki u gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_get_user_achieve(index, achieve_id);
// index - id gracza
// achieve_id - id osiagniecia
// zwraca poziom siagniecia u gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_get_user_rank(index);
// index - id gracza
// zwraca range gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_get_user_medals(index, medal_type);
// index - id gracza
// medal_type - typ medalu ( MEDAL -BRONZE, -SILVER lub -GOLD )
// zwraca ilosc konkretnych medali gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_get_user_monety(index);
// index - id gracza
// zwraca ilość monet gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_get_user_exp(index);
// index - id gracza
// zwraca ilość exp gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_get_user_zabicia(index);
// index - id gracza
// zwraca ilość zabic gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_set_user_zabicia(index, ile);
// index - id gracza
// Ustawia ilosc konkretnych zabic gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_set_user_badge(index, badge_id, level);
// index - id gracza
// badge_id - id odznaki od 0 do 7
// level - jaki poziom odznaki do ustawienia
// Ustawi poziom odznaki u gracza ( int ), w przypadku sukcesu zwroci ustawiona wartosc
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_set_user_achieve(index, achieve_id, level);
// index - id gracza
// achieve_id - id osiagniecia
// level - jaki poziom osiagniecia do ustawienia
// Ustawi poziom osiagniecia u gracza ( int ), w przypadku sukcesu zwroci ustawiona wartosc
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_set_user_rank(index, rank);
// index - id gracza
// rank - numer rangi ktora zostanie ustawiona
// Ustawia range gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_set_user_medals(index, medal_type, ile);
// index - id gracza
// medal_type - typ medalu ( MEDAL -BRONZE, -SILVER lub -GOLD )
// Ustawia ilosc konkretnych medali gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_set_user_monety(index, ile);
// index - id gracza
// Ustawia ilosc konkretnych monet gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
native bf2_set_user_exp(index, ile);
// index - id gracza
// Ustawia ilosc exp gracza ( int )
// zwroci 404 jezeli podanego gracza nie ma na serwerze
/*
AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Jeśłi możesz stwórz taki plugin