Witam jak w temacie, jak usunąć napisy typu "Player Dropped the bomb" "Terrorist win" itd itd wszystkie te które są pokazywane chce że by w ogóle nie były widać. +Będzie
Użytkownik Wiciu1987 edytował ten post 14.08.2015 17:55
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Linux', 17.08.2015 08:19
naprawdę, uzywanie mozgu nie boli.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_plugin("Delete Informiatons", "1.0", "Linux`"); register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "msg_textmsg"); } public msg_textmsg(msgid, dest, id) { static szMsg[48]; get_msg_arg_string(2, szMsg, charsmax(szMsg)); if(equal(szMsg, "#Terrorists_Win", 15) || equal(szMsg, "#CTs_Win", 8) || equal(szMsg, "#Game_bomb", 10) || equal(szMsg, "#Bomb", 5) || equal(szMsg, "#Got", 4) || equal(szMsg, "#C4", 3) || equal(szMsg, "#Defusing", 9) || equal(szMsg, "#Target", 7)) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; }
Skompilowac, wrzucic do plugins i dopisac do plugins.ini
Przejdź do postuNapisano 14.08.2015 17:50
Witam jak w temacie, jak usunąć napisy typu "Player Dropped the bomb" "Terrorist win" itd itd wszystkie te które są pokazywane chce że by w ogóle nie były widać. +Będzie
Użytkownik Wiciu1987 edytował ten post 14.08.2015 17:55
Napisano 14.08.2015 18:23
do plugin_init
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "msg_textmsg");
gdzies na dole
public msg_textmsg(msgid, dest, id) { static szMsg[48]; get_msg_arg_string(2, szMsg, charsmax(szMsg)); if(equal(szMsg, "#Terrorists_Win", 15) || equal(szMsg, "#CTs_Win", 8) || equal(szMsg, "#Game_bomb", 10) || equal(szMsg, "#Bomb", 5) || equal(szMsg, "#Got", 4) || equal(szMsg, "#C4", 3) || equal(szMsg, "#Defusing", 9) || equal(szMsg, "#Target", 7)) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano 14.08.2015 18:42
A może byś napisał gdzie to, w jakim pliku itp ??
Napisano 17.08.2015 08:17
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "msg_textmsg"); } public msg_textmsg(msgid, dest, id) { static szMsg[48]; get_msg_arg_string(2, szMsg, charsmax(szMsg)); if(equal(szMsg, "#Terrorists_Win", 15) || equal(szMsg, "#CTs_Win", 8) || equal(szMsg, "#Game_bomb", 10) || equal(szMsg, "#Bomb", 5) || equal(szMsg, "#Got", 4) || equal(szMsg, "#C4", 3) || equal(szMsg, "#Defusing", 9) || equal(szMsg, "#Target", 7)) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; }
masz kod skompiluj sobie w kompilatorze
edit masz link tu
http://amxx.pl/kompi...e=bombblock.sma
pomogłem daj + pliska
Użytkownik TheMarkerxD edytował ten post 17.08.2015 08:22
Napisano 17.08.2015 08:19 Najlepsza odpowiedź
naprawdę, uzywanie mozgu nie boli.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_plugin("Delete Informiatons", "1.0", "Linux`"); register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "msg_textmsg"); } public msg_textmsg(msgid, dest, id) { static szMsg[48]; get_msg_arg_string(2, szMsg, charsmax(szMsg)); if(equal(szMsg, "#Terrorists_Win", 15) || equal(szMsg, "#CTs_Win", 8) || equal(szMsg, "#Game_bomb", 10) || equal(szMsg, "#Bomb", 5) || equal(szMsg, "#Got", 4) || equal(szMsg, "#C4", 3) || equal(szMsg, "#Defusing", 9) || equal(szMsg, "#Target", 7)) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; }
Skompilowac, wrzucic do plugins i dopisac do plugins.ini
Napisano 17.08.2015 08:21
@ up byłem pierwszy cóż prawda używanie mózgu nie boli
plugin jest prosty do napisania
Użytkownik TheMarkerxD edytował ten post 17.08.2015 08:22
Napisano 17.08.2015 17:15
Linux dzięki, działa. + Dałem Można zamykać
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych