Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o szybką edycję klasy

klasa

Najlepsza odpowiedź Alelluja, 12.08.2015 18:15

Masz

 

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Stalker";
new const opis[] = "Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
    register_event("Health", "Health", "be")
}

public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Stalker] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    set_user_health(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
}

public CurWeapon(id)
{
    if (is_user_connected(id))
        if (ma_klase[id]) engclient_cmd(id,"weapon_knife")     
}
public client_PreThink (id)
{
    if(ma_klase[id])
    {
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE    
}

public Health(id)
{
    if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
    {
        set_user_health(id, 1);
    }
}

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Black*Tea

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Stargard
Offline

Napisano 12.08.2015 17:13

Proszę o zmienienie żeby klasa była premium na ADMIN_LEVEL_A

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta> 
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Stalker";
new const opis[] = "Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
	register_event("Health", "Health", "be")
}

public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
        set_user_health(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public CurWeapon(id)
{
	if (is_user_connected(id))
		if (ma_klase[id]) engclient_cmd(id,"weapon_knife") 	
}
public client_PreThink ( id ) 
{
	if(ma_klase[id]) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
		
	return PLUGIN_CONTINUE	
}

public Health(id)
{
        if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
        {
                set_user_health(id, 1);
        }

Kod klasy

Za szybką pomoc daję ++++


  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 12.08.2015 18:15   Najlepsza odpowiedź

Masz

 

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Stalker";
new const opis[] = "Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
    register_event("Health", "Health", "be")
}

public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Stalker] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    set_user_health(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
}

public CurWeapon(id)
{
    if (is_user_connected(id))
        if (ma_klase[id]) engclient_cmd(id,"weapon_knife")     
}
public client_PreThink (id)
{
    if(ma_klase[id])
    {
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE    
}

public Health(id)
{
    if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
    {
        set_user_health(id, 1);
    }
}


  • +
  • -
  • 1

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 water

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Pawełek
  • Lokalizacja:Zasiedmiogórogród
Offline

Napisano 12.08.2015 18:16

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta> 
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Stalker";
new const opis[] = "Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
	register_event("Health", "Health", "be")
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Stalker] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public CurWeapon(id)
{
	if (is_user_connected(id))
		if (ma_klase[id]) engclient_cmd(id,"weapon_knife") 	
}
public client_PreThink ( id ) 
{
	if(ma_klase[id]) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
		
	return PLUGIN_CONTINUE	
}

public Health(id)
{
        if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
        {
                set_user_health(id, 1);
        }

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych