Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Plugin nie działa. Nie odtwarza dzwięków.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 aRrOw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 11.08.2015 10:57

Witam, mam problem z pluginem który zrobił mi Linux'. Trochę go przerobiłem żeby odtwarzał dźwięk, musiałem coś zrobić źle bo teraz nie wyświetla w ogóle infa i nie odtwarza dźwięków. Pomoże ktoś?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Info o fragach"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"

#define TASK 666

new zabicia_gracza[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}

public plugin_precache()
{    
    precache_sound("frag/fraginfo.wav");
}

public client_authorized(id)
{
	if(is_user_bot(id))
		return;
	zabicia_gracza[id] = 0;
}
public client_disconnect(id)
{
	if(task_exists(id+TASK))
		remove_task(id+TASK);
}

public Death()
{
	new killer = read_data(1);
	new id = read_data(2);
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(killer))
		return;

	if(get_user_team(id) == get_user_team(killer))
		return;

	zabicia_gracza[killer]++;
	if(zabicia_gracza[killer] == 4)
	{
		client_cmd(id, "spk frag/fraginfo");
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0);
		show_hudmessage(killer, "Zdobywajac %i fragow odblokowales dostep do klasy Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
		ColorChat(id, GREEN, "^x04 [FRAG] ^x03 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x04 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
		ColorChat(id, GREEN, "^x03 [FRAG] ^x04 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x03 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
	}
	if(zabicia_gracza[killer] == 8)
	{
		client_cmd(id, "spk frag/fraginfo");
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0);
		show_hudmessage(killer, "Zdobywajac %i fragow odblokowales dostep do klasy kameleon", zabicia_gracza[killer]);
		ColorChat(id, GREEN, "^x04 [FRAG] ^x03 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x04 Kameleon", zabicia_gracza[killer]);
		ColorChat(id, GREEN, "^x03 [FRAG] ^x04 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x03 Kameleon", zabicia_gracza[killer]);
	}
	if(zabicia_gracza[killer] == 12)
	{
		client_cmd(id, "spk frag/fraginfo");
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0);
		show_hudmessage(killer, "Zdobywajac %i fragow odblokowales dostep do klasy DemoMan", zabicia_gracza[killer]);
		ColorChat(id, GREEN, "^x04 [FRAG] ^x03 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x04 DemoMan", zabicia_gracza[killer]);
		ColorChat(id, GREEN, "^x03 [FRAG] ^x04 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x03 DemoMan", zabicia_gracza[killer]);
	}
}	


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 11.08.2015 11:28

killer = indeks zabojcy

id = indeks ofiary

if(zabicia_gracza[killer] == 4)
{
	client_cmd(id, "spk frag/fraginfo");
	set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0);
	show_hudmessage(killer, "Zdobywajac %i fragow odblokowales dostep do klasy Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
	ColorChat(id, GREEN, "^x04 [FRAG] ^x03 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x04 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
	ColorChat(id, GREEN, "^x03 [FRAG] ^x04 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x03 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
}

id zamien na killer. Poza tym jak wykonujesz kolejnego ifa to przed dodaj else, chociaz lepiej bylo by to zrobic w switchcie czyli:

switch(zabicia_gracza[killer])
{
	case 4:
	{

	}
	case 8:
	{

	}
	case 12:
	{

	}
}

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 11.08.2015 11:38

Jak zwykle Linux' :) dzięki
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 11.08.2015 16:14

 

killer = indeks zabojcy

id = indeks ofiary

if(zabicia_gracza[killer] == 4)
{
	client_cmd(id, "spk frag/fraginfo");
	set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0);
	show_hudmessage(killer, "Zdobywajac %i fragow odblokowales dostep do klasy Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
	ColorChat(id, GREEN, "^x04 [FRAG] ^x03 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x04 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
	ColorChat(id, GREEN, "^x03 [FRAG] ^x04 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x03 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
}

id zamien na killer. Poza tym jak wykonujesz kolejnego ifa to przed dodaj else, chociaz lepiej bylo by to zrobic w switchcie czyli:

switch(zabicia_gracza[killer])
{
	case 4:
	{

	}
	case 8:
	{

	}
	case 12:
	{

	}
}

Linux zauważyłem że w ogóle dźwięk mi się nie pobiera. Folder z dźwiękiem na pewno dobrze wrzuciłem. Więc nwm czemu się nie pobiera.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 11.08.2015 17:35

Musi sie pobierac, w kodzie jest wszystko dobrze. Dzwiek wrzuciles do sound/frag?

 


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#6 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 11.08.2015 18:34

Tak, a nawet jeśli bym źle dodał to by się serwer nie uruchamiał lub wywalał by błędy. No nic jeśli w kodzie jest wszystko dobrze to pokombinuje jeszcze może się uda.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.08.2015 18:58

Odpal serwer na lokalu (lub jakis kolwiek inny ;P ), odpal developer 1 (koma w konsoli cs'a) wrzuc do siebie dzwiek i zobacz co wyskoczy (u mnie pisze wtedy na zielono w konsoli.)


  • +
  • -
  • 0

#8 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 11.08.2015 20:03

@@ aRrOw

To tak nie dziala, to nie model lub sprites. Serwer sie standardowo uruchomi. Jedyna informacja jaka pokaze sie jezeli nie ma dzwieku to w konsoli gracza po wejsciu na serwer.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#9 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 11.08.2015 22:06

Dzięki, nie wiedziałem :)
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#10 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 12.08.2015 14:07

Eh dziwne nadal nie działa nic. Nie wyświetla informacji w say ani dźwięku. To może być przez to że nie dodałem else?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#11 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 12.08.2015 14:28

Eh dziwne nadal nie działa nic. Nie wyświetla informacji w say ani dźwięku. To może być przez to że nie dodałem else?

 

Nie. Pewien jestes, ze nie masz dzwieku w folderze w grze? Jezeli masz a dzwiek sie po prostu nie odtwarza to wina lezy po jego stronie.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#12 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.08.2015 14:44

Dokładnie. Dzwięk musi mieć odpowiednie parametry aby odtworzył go starodawny odtwarzacz z csa :X

 


  • +
  • -
  • 0

#13 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 12.08.2015 17:31

Eh dziwne nadal nie działa nic. Nie wyświetla informacji w say ani dźwięku. To może być przez to że nie dodałem else?



Nie. Pewien jestes, ze nie masz dzwieku w folderze w grze? Jezeli masz a dzwiek sie po prostu nie odtwarza to wina lezy po jego stronie.
Dźwięk zostawmy na bok, jakbym miał złą ścieżkę to by się tylko dźwięk nie odtwarzał a nie pokazuję się też info w say i hud. Jakieś pomysły :) ?

@Nie dźwięk mi się w ogóle nie pobiera z serwera.

Użytkownik aRrOw edytował ten post 12.08.2015 17:33

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#14 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.08.2015 18:35

1.

precache_sound("frag/fraginfo.wav");

Ścieżka pliku na ftp - cstrike/sound/frag/fraginfo.wav

Jesteś pewien że jest to poprawna ścieżka ? :) (jest w niej plik)

2.

    client_cmd(id, "spk frag/fraginfo");

>>

    client_cmd(id, "spk frag/fraginfo.wav");
 
3.
 
Jeżeli chcesz odtwarzać dźwięk graczowi zabijającemu id w 
    client_cmd(id, "spk frag/fraginfo.wav");

zamień na killer

 

4.

        ColorChat(id, GREEN, "^x04 [FRAG] ^x03 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x04 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
        ColorChat(id, GREEN, "^x03 [FRAG] ^x04 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x03 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);

Chyba

 

        ColorChat(id, GREEN, "^x04 [FRAG] ^x03 Zabijajac 4 graczy odblokowales dostep do klasy ^x04 Major Neitsh")
        ColorChat(id, GREEN, "^x03 [FRAG] ^x04 Zabijajac 4 graczy odblokowales dostep do klasy ^x03 Major Neitsh");
 

sprawdzasz to przecież przy ifie (tutaj opcja dla 4 fragów) -.-

 

nie id, a killer (zabójca)

        ColorChat(killer, GREEN, "^x04 [FRAG] ^x03 Zabijajac 4 graczy odblokowales dostep do klasy ^x04 Major Neitsh");
        ColorChat(killer, GREEN, "^x03 [FRAG] ^x04 Zabijajac 4 graczy odblokowales dostep do klasy ^x03 Major Neitsh");

5.
W końcu, powód błędów -
Zmień nazwe z "Death" na jakąś inną np DeathEvent :) :) :) To naprawi 99% błędów

"public Death()" To przecież nie przypadek że Death jest tak podświetlone w kodzie na amxx.pl'ie xD xD xD


  • +
  • -
  • 0

#15 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 12.08.2015 19:56

O killer już wiem i zmieniłem to wcześniej ale niestety nie pomogło. Spróbuje jutro z tym DeathEvent i dam znać :).

precache_sound("frag/fraginfo.wav");

Ścieżka pliku na ftp - cstrike/sound/frag/fraginfo.wav

Jesteś pewien że jest to poprawna ścieżka ? (jest w niej plik)

Tak na ftp wszystko jest na swoim miejscu. To jeszcze potrafię zrobić bez błędu :D
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych