Witam mam buga w pewnym perku, perk ogólnie dobrze działa oprócz tego że można na swoich używać jego umiejętność
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
bug perku można swoich towarzyszy wyrzucać w powietrze
#1
Napisano 10.08.2015 14:10
#3
Napisano 10.08.2015 14:21
tak powinno dzialac
@edit
linux i tak jeste4s przegryw
Załączone pliki
Użytkownik plx211 edytował ten post 10.08.2015 14:22
#4
Napisano 10.08.2015 14:35
tak powinno dzialac
@edit
linux i tak jeste4s przegryw
ty też przegryw bo zapomniałeś dodac modulu cstrike :V
#5
Napisano 10.08.2015 18:22
Nie wiem czy ten kod nie działa czasem tak, że jak wybijemy go w powietrze to strzał, którym żeśmy go wybili nie ma podwójnych dmg
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define FL_ONGROUND2 (FL_ONGROUND | FL_PARTIALGROUND | FL_INWATER | FL_CONVEYOR | FL_FLOAT | FL_FLY) new const perk_name[] = "Wyrzutnia"; new const perk_desc[] = "Masz 1/6 szansy na wybicie wroga w powietrze, a gdy on sie w nim znajduje zadajesz mu 2 razy wieksze dmg"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "GoldenKill"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(idattacker) == get_user_team(this)) return HAM_IGNORED; if(!(pev(this, pev_flags) & FL_ONGROUND2)) { SetHamParamFloat(4, damage * 2) return HAM_HANDLED } if(!random(6)) { new Float: polozenie[3]; polozenie[0]= 0.0; polozenie[1]= 0.0; polozenie[2]= 0.0; set_pev(this, pev_velocity, polozenie); polozenie[2] = random_float( 800.0 , 1000.0 ); set_pev(this, pev_velocity, polozenie); } return HAM_IGNORED; }
Moja wersja, z nudów zrobiona
I tak lipa pewnie, bo dla podrzutu trzebaby łapać POST, a dla double dmg PRE. Dlaczego POST dla podrzutu? Ano dlatego, że jakiś perk może blokować obrażenia na np. 5s, i podczas tych pięciu sekund strzelisz w gracza, a on podskoczy, mimo iż nie oberwał
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych