Witam edytuje mi to ktoś tak aby zostawic z menu tylko
ps
sory za dział lecz plugin znalazłem po tym jak napisałem temat
"\rNo Damage", "\rSuicider",
Załączone pliki
Użytkownik MaxioR edytował ten post 03.08.2015 21:55
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Asiap , 13.08.2015 14:24
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> new bool:g_bCantShoot[33]; new iMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin("Block Damage for Player", "0.1", "asiap"); register_clcmd("amx_block_damage", "Clcmd_Admin", ADMIN_BAN); RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack"); iMaxPlayers = get_maxplayers(); } public Clcmd_Admin(id, iBitFlag) { if(~get_user_flags(id) & iBitFlag) { console_print(id, "Nie masz dostepu do tej komendy."); return PLUGIN_HANDLED; } new szNum[3], szName[48]; new menu = menu_create("\yWybierz gracza", "Handle_Admin"); for(new i = 1; i <= iMaxPlayers; i++) { if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i) || i == id) { continue; } get_user_name(i, szName, 31); if(g_bCantShoot[i]) { add(szName, 47, " \R[ODBLOKUJ]"); } num_to_str(i, szNum, 2); menu_additem(menu, szName, szNum); } menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); return menu_display(id, menu); } public Handle_Admin(id, menu, item) { new iBitAccess, szData[2], szName[32], iPid; menu_item_getinfo(menu, item, iBitAccess, szData, 1, _, _, iPid); iPid = str_to_num(szData); get_user_name(iPid, szName, 31); g_bCantShoot[iPid] = !g_bCantShoot[iPid]; client_print(id, print_chat, "%sblokowales mozliwosc zadawania obrazen graczowi ^"%s^"", g_bCantShoot[iPid] ? "Za" : "Od", szName); } public TraceAttack(id, iAttacker, Float:fDamage) { if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(id) || !g_bCantShoot[iAttacker]) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(3, 0.0); return HAM_SUPERCEDE; }Przejdź do postu
Napisano 03.08.2015 21:30
Witam edytuje mi to ktoś tak aby zostawic z menu tylko
ps
sory za dział lecz plugin znalazłem po tym jak napisałem temat
"\rNo Damage", "\rSuicider",
Użytkownik MaxioR edytował ten post 03.08.2015 21:55
Napisano 03.08.2015 22:06
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> new g_bCantShoot[33]; new iMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin("Block Damage for Player", "0.1", "asiap"); register_clcmd("amx_block_damage", "Clcmd_Admin", ADMIN_BAN); RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack"); iMaxPlayers = get_maxplayers(); } public Clcmd_Admin(id, iBitFlag) { if(~get_user_flags(id) & iBitFlag) { client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu do tej komendy."); return PLUGIN_HANDLED; } new szNum[3], szName[32]; new menu = menu_create("\yWybierz gracza", "Handle_Admin"); for(new i = 1; i <= iMaxPlayers; i++) { if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i) || i == id || g_bCantShoot[i]) { continue; } get_user_name(i, szName, 31); num_to_str(i, szNum, 2); menu_additem(menu, szName, szNum); } menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); return menu_display(id, menu); } public Handle_Admin(id, menu, item) { new iBitAccess, iCallback, szData[2], szName[32]; menu_item_getinfo(menu, item, iBitAccess, szData, 1, szName, 31, iCallback); g_bCantShoot[str_to_num(szData)] = true; client_print(id, print_chat, "Zablokowales mozliwosc zadawania obrazen graczowi ^"%s^"", szName); } public TraceAttack(id, iAttacker, Float:fDamage) { if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(id) || !g_bCantShoot[iAttacker]) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(3, 0.0); return HAM_SUPERCEDE; }
Napisano 04.08.2015 13:33
a czy jest szansa abyś dodała możliwość cofania tego zabiegu oraz aby w menu pisało obok gracza "zablokuj" "odblokuj" gdyz teraz wszystko jest mało czytelne i gdy gracza zablokujemy trzeba go wywalić z serwera aby znów dmg działało
Napisano 04.08.2015 14:57
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> new g_bCantShoot[33]; new iMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin("Block Damage for Player", "0.1", "asiap"); register_clcmd("amx_block_damage", "Clcmd_Admin", ADMIN_BAN); RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack"); iMaxPlayers = get_maxplayers(); } public Clcmd_Admin(id, iBitFlag) { if(~get_user_flags(id) & iBitFlag) { client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu do tej komendy."); return PLUGIN_HANDLED; } new szNum[3], szName[48]; new menu = menu_create("\yWybierz gracza", "Handle_Admin"); for(new i = 1; i <= iMaxPlayers; i++) { if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i) || i == id || g_bCantShoot[i]) { continue; } get_user_name(i, szName, 31); if(g_bCantShoot[i]) { add(szName, 47, "\R[ODBLOKUJ]"); } num_to_str(i, szNum, 2); menu_additem(menu, szName, szNum); } menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); return menu_display(id, menu); } public Handle_Admin(id, menu, item) { new iBitAccess, iCallback, szData[2], szName[32], iPid; menu_item_getinfo(menu, item, iBitAccess, szData, 1, szName, 31, iCallback); iPid = str_to_num(szData); g_bCantShoot[iPid] = !g_bCantShoot[iPid]; client_print(id, print_chat, "%sblokowales mozliwosc zadawania obrazen graczowi ^"%s^"", g_bCantShoot[iPid] ? "Za" : "Od", szName); } public TraceAttack(id, iAttacker, Float:fDamage) { if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(id) || !g_bCantShoot[iAttacker]) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(3, 0.0); return HAM_SUPERCEDE; }
Napisano 13.08.2015 00:06
usun
|| g_bCantShoot[i]
Napisano 13.08.2015 12:13
usun
|| g_bCantShoot[i]
Po tym zabiegu nie działa możliwość blokowania dmg tzn. na sayu pisze że zablokowano lecz funkcja nie działa
oraz gdy komuś kogoś wybierzemy aby wyłączyć mu dmg to gdy wejdziemy znów w menu nie ma informacji o tym aby odblokować
Napisano 13.08.2015 14:24 Najlepsza odpowiedź
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> new bool:g_bCantShoot[33]; new iMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin("Block Damage for Player", "0.1", "asiap"); register_clcmd("amx_block_damage", "Clcmd_Admin", ADMIN_BAN); RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack"); iMaxPlayers = get_maxplayers(); } public Clcmd_Admin(id, iBitFlag) { if(~get_user_flags(id) & iBitFlag) { console_print(id, "Nie masz dostepu do tej komendy."); return PLUGIN_HANDLED; } new szNum[3], szName[48]; new menu = menu_create("\yWybierz gracza", "Handle_Admin"); for(new i = 1; i <= iMaxPlayers; i++) { if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i) || i == id) { continue; } get_user_name(i, szName, 31); if(g_bCantShoot[i]) { add(szName, 47, " \R[ODBLOKUJ]"); } num_to_str(i, szNum, 2); menu_additem(menu, szName, szNum); } menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); return menu_display(id, menu); } public Handle_Admin(id, menu, item) { new iBitAccess, szData[2], szName[32], iPid; menu_item_getinfo(menu, item, iBitAccess, szData, 1, _, _, iPid); iPid = str_to_num(szData); get_user_name(iPid, szName, 31); g_bCantShoot[iPid] = !g_bCantShoot[iPid]; client_print(id, print_chat, "%sblokowales mozliwosc zadawania obrazen graczowi ^"%s^"", g_bCantShoot[iPid] ? "Za" : "Od", szName); } public TraceAttack(id, iAttacker, Float:fDamage) { if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(id) || !g_bCantShoot[iAttacker]) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(3, 0.0); return HAM_SUPERCEDE; }
Napisano 13.08.2015 16:20
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> new bool:g_bCantShoot[33]; new iMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin("Block Damage for Player", "0.1", "asiap"); register_clcmd("amx_block_damage", "Clcmd_Admin", ADMIN_BAN); RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack"); iMaxPlayers = get_maxplayers(); } public Clcmd_Admin(id, iBitFlag) { if(~get_user_flags(id) & iBitFlag) { console_print(id, "Nie masz dostepu do tej komendy."); return PLUGIN_HANDLED; } new szNum[3], szName[48]; new menu = menu_create("\yWybierz gracza", "Handle_Admin"); for(new i = 1; i <= iMaxPlayers; i++) { if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i) || i == id) { continue; } get_user_name(i, szName, 31); if(g_bCantShoot[i]) { add(szName, 47, " \R[ODBLOKUJ]"); } num_to_str(i, szNum, 2); menu_additem(menu, szName, szNum); } menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); return menu_display(id, menu); } public Handle_Admin(id, menu, item) { new iBitAccess, szData[2], szName[32], iPid; menu_item_getinfo(menu, item, iBitAccess, szData, 1, _, _, iPid); iPid = str_to_num(szData); get_user_name(iPid, szName, 31); g_bCantShoot[iPid] = !g_bCantShoot[iPid]; client_print(id, print_chat, "%sblokowales mozliwosc zadawania obrazen graczowi ^"%s^"", g_bCantShoot[iPid] ? "Za" : "Od", szName); } public TraceAttack(id, iAttacker, Float:fDamage) { if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(id) || !g_bCantShoot[iAttacker]) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(3, 0.0); return HAM_SUPERCEDE; }
Wszystko działa wiec dzięki wielkie
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych