Otoz temat jest skierowany do bardziej doswiadczonych w tym temacie. Chcialbym sie dowiedziec jakich programow uzywacie do tworzenia modeli (od podstaw..), animacji modeli, teksturowania ich i tego wszystkiego co tam sie jeszcze robi . A po drugie, poszukuje modelu, szczerze mowiac watpie by ktos go znalazl w sieci ale warto napisac. Chodzi o model wyciagnietej dloni z trzema animacjami. Pierwsza - wyciagniecie dloni, druga - trzymanie otwartej dloni przed soba, trzecia - chowanie dloni.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Tworzenie animacji modeli, modeli, teksturowanie itp itd
#2
Napisano 29.07.2015 17:40
Dla początkujących myśle że najlepszy będzie MilkShape 3D
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
#3
Napisano 29.07.2015 17:51
Co do dłoni to można animację wyciągania puścić od tyłu i masz, ale troszeczkę tego nie ogarniam
#4
Napisano 29.07.2015 20:26
Blender 3d/3ds Max + Milkshape3d + gimp
otwarte dłonie (jeśli mowa o 1.6) od razu przypominają mi model "karate" noża
#5
Napisano 29.07.2015 20:37
#6
Napisano 29.07.2015 21:24
Wymyslilem sobie ze z zabitej postaci beda wypadac punkty doswiadczenia, same w sobie zwisaja w miejscu ofiary ale jezeli trzyma sie np E to przylatuja w strone gracza. Tak to wyglada, do tego dorobilem usuwanie po pewnym czasie i jeszcze chce zrobic na czas przyciagania doswiadczenia animacji dloni. Bedzie to wygladac jakoby postac ktora sie gra przyciagala te kulki . A wracajac do tematu, milkshapa uzywam juz od bardzo dawna ale tak, nie kiedy po drobnej przerobce modelu wyskakuja mi bledy podczas kompilacji, np "Bip01 R Hand" has "Bip01 R Forearm", reference has "Bip01 R Arm2". Z czego to wynika? Jak sie tego pozbyc by przekompilowac model, jak generowac wlasciwie plik qc? proszę o wyjasnienie.
#7
Napisano 30.07.2015 07:34
Gdy importujesz model do Milkshape3d odznacz Rename bones i powinno być wszysko dobrze.
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
#8
Napisano 30.07.2015 09:34
#9
Napisano 30.07.2015 11:49
Co do przyciagania, gdzies byl exp do codmod'a ala minecraft (chyba na blogu darka)
Byl byl ale to juz mam, modelu szukam .W sumie to sama animacja by wystarczyla, dalej juz jako tako dalbym rade
Ed: Podziekowania dla plxa za znalezienie modelu . Wrzucam model po malej obrobce, moze sie komus kiedys przyda.
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych