Witam. Posiadam plugin na zmiane modeli dla vipa i niektórzy gracze narzekają na spadki fps. Dlatego chciałbym do tego pluginu dodać możliwość wyłączenia konkretnego modelu.
Np. żeby po wpisaniu /skiny była możliwość wyłączenia konkretnego modelu dla vipa. Da się coś takiego zrobić?
Niżej macie .sma pluginu:
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include fakemeta #include hamsandwich #define m_pPlayer 41 public plugin_init() { register_plugin("Modele", "1.0", "riviT") RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "fwHamItemDeployPost", 1) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwHamItemDeployPost", 1) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwHamItemDeployPost", 1) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwHamItemDeployPost", 1) } public plugin_precache() { precache_model("models/vipskins/v_ak47vip.mdl"); precache_model("models/vipskins/v_m4a1vip2.mdl"); precache_model("models/vipskins/v_knifevip3.mdl"); precache_model("models/vipskins/v_awpvip4.mdl"); } public fwHamItemDeployPost(ent) { static id; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4); if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return; switch(cs_get_weapon_id(ent)) { case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipskins/v_m4a1vip2.mdl") case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipskins/v_ak47vip.mdl") case CSW_KNIFE: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipskins/v_knifevip3.mdl") case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipskins/v_awpvip4.mdl") } }
Użytkownik michal7840 edytował ten post 27.07.2015 16:55