Witam. Posiadam prywatny serwer CS:GO od Zabijaka. Wszystko jest ładnie pokonfigurowane, zainstowany PUG plugin itp.
Ostatnio dokupiłem dodatkowy slot oraz HLTV, który chciałbym podpiąć pod mój serwer. HLTV także jest od tej samej firmy hostingującej.
Niestety, mam problem. W paramterach serwera mam wpisane:
logfile hltv1.log // loguj wszystko do pliku nomaster 1 // nie rejestruj w master servers (szybciej startuje) forcemaster 0 // Nie edytuj publicgame 0 // Nie edytuj adminpassword "mojehaslo:)" // haslo admina name "MG-HLTV @ Zabijaka.pl" hostname "MG-HLTV @ Zabijaka.pl" // nazwa widoczna na serwerze record hltv // nagrywaj dema automatycznie maxclients 0 // hltv ma tylko nagrywac, nie edytowac autoretry 1 // automatycznie ma sie podlaczac po odlaczeniu delay 0 // opoznienie w sekudnach serverpassword "mojehaslo:)" // haslo do serwera connect 79.133.216.76:27032 record hltv
Console initialized. FileSystem initialized. Network uses 144.76.16.8 as host IP. Network initialized. Setting breakpad minidump AppID = 10 gameserver.cpp (730) : Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn Assert( Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn ):/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/gameserver.cpp:730 Master module initialized. Server module initialized. World module initialized. Demo client initialized. Executing file hltv.cfg. System::OpenLogFile: error while opening logfile. WARNING! System::DispatchCommand: command "forcemaster 0 " not registered. Recording initialized. Already recording initialized for hltv. Proxy module initialized. Type 'help' for a list of commands. Challenging 79.133.216.76:27032 (1/3). Challenging 79.133.216.76:27032 (2/3). Challenging 79.133.216.76:27032 (3/3). WARNING! Server::Challenge: Timeout after 3 retries
Macie jakiś pomysł?
Użytkownik CiZ edytował ten post 26.07.2015 11:31