Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabity przez kogoś.


Najlepsza odpowiedź DarkGL, 28.07.2015 12:52

1. return HAM_SUPERCEDE; nie zablokuje Ci wiadomości a to musisz zrobić w tym przypadku

2. zmiana byte na string to błąd musisz zmienić nick gracza i wysłać message z id tego gracza

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hajz

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 25.07.2015 16:07

Cześć,

 

testuje pewną rzecz, i jestem ciekaw jak zmodyfikować hud w prawym górnym rogu wyświetlany gdy ktoś zabije kogoś. Przygotowałem taki oto kod, jednak pewne rzeczy nie chcą działać. Chodzi mi o to żeby zupełnie zmodyfikować tą informacje na serwerze. Aktualnie najistotniejszedla mnie jest żeby mógł zmienić zabójce na dowolny string. Próbowałem zmiany ewrite_byte na ewrite_string przy zabójcy, jednak to rozwiązanie nie działa - informacja wtedy w ogóle się nie wyświetla.

 

public gracz_ginie(){
	new atakujacy = read_data(1);
	new ofiara = read_data(2);
	new HS = read_data(3)
	
	new szWeapon[24]
	read_data(4, szWeapon, 23)

	do_deathmsg(atakujacy, ofiara, HS, szWeapon);
	return HAM_SUPERCEDE;
}

public do_deathmsg(iKiller, iVictim, iHS, const szWeapon[]){
	static m_DeathMsg;
	if (!m_DeathMsg){
		m_DeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg");
	}
	
	message_begin(MSG_BROADCAST, m_DeathMsg);
	ewrite_byte(iKiller);
	ewrite_byte(iVictim);
	ewrite_byte(iHS);
	ewrite_string(szWeapon);
	message_end();
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2015 12:52   Najlepsza odpowiedź

1. return HAM_SUPERCEDE; nie zablokuje Ci wiadomości a to musisz zrobić w tym przypadku

2. zmiana byte na string to błąd musisz zmienić nick gracza i wysłać message z id tego gracza


  • +
  • -
  • 0

#3 Hajz

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 28.07.2015 12:58

1. W init:
 

	msgID_deathMsg = get_user_msgid("DeathMsg")

	register_message(msgID_deathMsg, "msg_deathMsg")

No i później public :

public msg_deathMsg(){
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Blokuje - jest okej (chyba) .

2. Czyli tak jak myślałem, dzięki :)
Do zamknięcia.
 


Użytkownik Hajz edytował ten post 28.07.2015 12:59

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych