Jak w temacie mam taki kod:
public knife_deploy(id) { new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func"); new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func"); new menu = menu_create("Wybierz skin noza", "NozSkinHandler"); menu_additem(menu, "Default", ""); // case 0 menu_additem(menu, "M9 Bayonet | Sapphire[VIP]", "", has_flag(id,"t,x")?aktywna:nieaktywna); // case 1 menu_additem(menu, "Butterfly | Slaughter[SVIP]", "", ADMIN_FLAG_X); // case 2 menu_additem(menu, "Huntsman | Crimson Web[SVIP]", "", ADMIN_FLAG_X); // case 3 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; }
I ma on za zadanie aktywować drugą funkcję w menu, gdy gracz ma flagę "t" lub flagę "x" wcześniej zdefiniowaną jako:
#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)
Gdy gracz ma flagę "x" wszystko jest w porządku, jednak, gdy gracz ma flagę "t" druga funkcja w menu jest nieaktywna.
Korzystałem z tego tematu jako pomoc: http://amxx.pl/topic/60353-flagi/
Oczekuję pomocy jako wyjaśnienia problemu. Nie chcę gotowca, bo w ten sposób człowiek niczego się nie nauczy.
Pozdro
Użytkownik GH.Just Me edytował ten post 24.07.2015 11:58