Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rangi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 24.07.2015 10:10

Siema. Pisze do was z prośbą o mała modyfikacje pluginu ranga. Tak aby ranga i ilość zabójstw znajdowała się tuż pod radarem. Udało mi się to lecz niestety miga co kilkadziesiąt sekund. I jeszcze mała prośba aby dać ten kolor: 

"Yellow" "220 255 0 255"

 

Mam nadzieje że ktoś z was mi pomoże  :)

 

A oto kod :

/* Plugin generated by AMXX-Studio

By Sn!ff3r, requested by Myszax


*/


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>


#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


#define TASK 666


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}


public client_connect(id)
{
    if(is_user_bot(id))
        return
   
    new param[1]
    param[0] = id
   
    set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}


public client_disconnect(id)
    if(task_exists(TASK+id))
    remove_task(TASK+id)


public rank(param[])
{
    new id = param[0]
   
    static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
   
    new ranga[30]
   
    if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
        format(ranga,29,"Wiesniak")
    else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
        format(ranga,29,"Lama")
    else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
        format(ranga,29,"Sierota")
    else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
        format(ranga,29,"Owieczka")
    else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
        format(ranga,29,"Staruszka")
    else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
        format(ranga,29,"Cherlak")
    else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
        format(ranga,29,"Kozak")
    else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
        format(ranga,29,"Macho")
    else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
        format(ranga,29,"Snajper")
    else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
        format(ranga,29,"Rambo")
    else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
        format(ranga,29,"Terminator")
    else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
        format(ranga,29,"Wiesiek")
    else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
        format(ranga,29,"Morfeusz")
    else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999)
        format(ranga,29,"Wybraniec")
    else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899)
        format(ranga,29,"Killer")
    else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 6899)
        format(ranga,29,"Multi Killer")
    else if ( stats[0] >= 6900 && stats[0] <= 7999)
        format(ranga,29,"Owner")
    else if ( stats[0] >= 8000 && stats[0] <= 9299)
        format(ranga,29,"Cziter")
    else if ( stats[0] >= 9300 && stats[0] <= 1999)
        format(ranga,29,"Vip TeamKielce")
    else if ( stats[0] >= 1000 )
        format(ranga,29,"GM TeamKielce")
   
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55)
    show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 24.07.2015 13:00

zamień to:

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55)

na to: 

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.12)

daj znać czy jest dobrze. ;)


  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#3 Toldi

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 25.07.2015 09:21

ok dzięki działa :)

 

Łap + :)

 

A mógłbyś mi powiedzieć co te dwie ostatnie liczby robią bo się dopiero uczę i jestem ciekaw :)


  • +
  • -
  • 0

#4 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.07.2015 09:27

Popatrz w dokumentację:

 set_hudmessage

Składnia :

set_hudmessage(red, green, blue, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4)

Opis składni:

 

red - kolor czerwony (RGB)
green - kolor zielony (RGB)
blue - kolor niebieski (RGB)
Float:x=-1.0 - ustawienie poziome hud (oś pozioma)
Float:y=0.35 - ustawienie pionowe hud (oś pionowa)
effects=0 - efekty hud (0- brak efektu 1- migający 2 - wypisujący literka po literce)
Float:fxtime=6.0 - czas pojawiania się efektu
Float:holdtime=12.0 - czas jak długo ma być wyświetlany HUD
Float:fadeintitme=0.1 - czas wejścia hudu (Czas po jakim się pojawi - Jeżeli effects jest ustawione na 2 to od tego będzie zależeć szybkość wypisywania się literek)
Float:fadeouttime=0.2 - czas wyjścia hudu (Czas po jakim zniknie)
channel=4 - kanał hudu (są 4 kanały, jeśli 2 wiadomości hud zostaną zapisane na tym samym kanale to jedna wiadomość nadpisze drugą, jeśli wstawione zostanie -1 to kanał zostanie wybrany automatycznie

 

 


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#5 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 25.07.2015 12:56

ok dzięki działa :)

 

Łap + :)

 

A mógłbyś mi powiedzieć co te dwie ostatnie liczby robią bo się dopiero uczę i jestem ciekaw :)

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.12) //0.01 oznacza położenie poziome natomiast 0.12 oznacza położenie pionowe.

na przyszłość zakładaj nowe tematy.


  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#6 Toldi

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 25.07.2015 17:58

Ok dzięki można zamykać


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych