Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem kolejny z PTB
Temat rozp. bakaczysko, 26.09.2009 16:57
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.09.2009 16:57
Witam, znowu mam problem z ptb bo gdy jest np. 10 playerow (5 w ct i 5 w terro), to gdy terro jest slabsze przezuca do nich np. 3 graczy tworzac takie roznice w teamach, ze pozniej jest np. 2 graczy w ct a 8 w terro! mam ustawione w cfg max tema difference 1! Chcialbym aby ptb wymienialo graczy (gorszego z lepszym) a nie robilo takie roznice w teamach!
#2
Napisano 26.09.2009 17:59
Wklej ptb.cfg
#3
Napisano 26.09.2009 18:06
// PTB Configuration // // File location: addons/amxmodx/configs/ptb.cfg // // Settings are loaded on every mapchange // from this cfg file // // For details on the settings check out the documentation // in the readme.txt file echo [PTB] Ptb.cfg is being executed // These two cvars must be set to 0 so PTB can work properly. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Control of chatmessages which can be 0 for off 1 on if set to 2 then Transfers will show in hud but not chat. // If set to 3 it will show all messages in chat and transfers as hudtext ptb_saychat 1 // Transfertype can only be 1, 2 or 3 and 3 is the most agressive transfer // 1 is PTBs original transfertype ptb_transfer_type 3 // Set to 0 if admins with immunity also should be switched ptb_switch_immunity 1 // Set to 0 if admins with immunity cant choose the team they wants ptb_limitjoin_immunity 1 // Here you set which flag an admin must have to be immune against transfers (Default o ADMIN_LEVEL_C) ptb_immunity_level "o" // Here you set which flag an admin must have to be able to change PTB settings (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // If you want to see Transfers made in the HLSW chat have this set to 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // set limits on team joining amx_ptb limitafter 0 // number of rounds after which teams limiting begins amx_ptb limitmin 3 // number of minimum players on map for team limiting amx_ptb maxsize 9 // maximum team size per team amx_ptb maxdiff 1 // maximum team size difference amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 2 // wtj tries needed to become autojoined amx_ptb wtjkick 5 // wtj tries needed to become kicked amx_ptb kick on // kick for wtj counts amx_ptb savewtj off // save wtjs to wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // switch/transfer players amx_ptb switchafter 2 // number of rounds after which switching begins amx_ptb switchmin 4 // number of minimum players on map for switching amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // number of tries after which PTB switches alive, if neccessary amx_ptb deadonly off // switch dead only // messages (good to have on when debugging if you use statsx dont have them on) amx_ptb tellwtj off // tell about wtj tries amx_ptb announce off // announce team status at beginning of round amx_ptb sayok off // announce team status, if teams are alright amx_ptb typesay off // use HUD messages // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // max. allowed team win streak amx_ptb maxscore 2 // max. allowed team score difference amx_ptb minrating 1.5 // minimum critical team rating amx_ptb maxrating 2.0 // maximum critical team rating amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
#4
Napisano 26.09.2009 18:33
amx_ptb maxdiff 2 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
#5
Napisano 26.09.2009 18:58
mam ustawione na 1 i dzieje sie tak ze jak ptb poprzezuca to roznice sa po 4 osoby
#6
Napisano 26.09.2009 19:01
wiesz jaki jest na to sosob ? mp_autoteambalance 1 . Pisze ze pownno byc wylaczone, ale ja je u siebie mam wl i nie robi to roznicy. tzn jedyna roznica ze nie ma takich roznic w liczbie graczy
#7
Napisano 26.09.2009 19:11
a jak masz ustawiome mp_limitteams ?
#8
Napisano 26.09.2009 19:13
na 0 sluzy on chyba zeby zdefiniowac maksymalna wiekosc team'u (jesli sie nie myle)mp_limitteams
#9
Napisano 26.09.2009 20:02
ptb_transfer_type 1
Bo to jest jak ma wyrównywać teamy ty dałeś jak najostrzej tj. jak przegrają 2 rudny to ptb zrobi tak że druga drużyna wygra za wszelką cene
Bo to jest jak ma wyrównywać teamy ty dałeś jak najostrzej tj. jak przegrają 2 rudny to ptb zrobi tak że druga drużyna wygra za wszelką cene
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych