Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodac dzwiek do używania noza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Errorek :P

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Zależy od klimatu ;P
Offline

Napisano 21.07.2015 10:51

Witam mam pytanko jak dodac dzwiek do uzywanego noza(ma byc to kod a nie plugin) za wszystkie linli,nakierowania bardzo dziekuje.Oczywiscie za udzielona pomoc nagradzam +
  • +
  • -
  • 0

#2 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.07.2015 13:57

tylko jeszcze powiedz czy ten dzwiek ma byc otwarzany przy uderzniu attack1 czy attack 2 ?


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#3 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.07.2015 13:57

tylko jeszcze powiedz czy ten dzwiek ma byc otwarzany przy uderzniu attack1 czy attack 2 ?


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#4 Errorek :P

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Zależy od klimatu ;P
Offline

Napisano 21.07.2015 15:56

W atack1 i atakc2


  • +
  • -
  • 0

#5 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.07.2015 23:53

zaraz cos wymysle :)


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 21.07.2015 23:54

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#6 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 22.07.2015 00:16

Lap

Załączone pliki


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 22.07.2015 00:20

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#7 Myszax

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Stw
Offline

Napisano 25.07.2015 18:54

Czy przed użyciem emit_sound() nie trzeba załadować dźwięku precache_sound() ?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych