Ma być to zabawa 1s1k ale nie umiem ustawić że zabija się jednym strzałem , pomożecie ;d?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Nowa Zabawa"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Cypis"
new id_zabawy;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage",0);
id_zabawy = jail_register_game("Wojna na Noze"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
}
/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni
setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac
setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawy)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wojna miedzy wiezniami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud
szInfo = "Dzisiaj jest Wojna na Noze"; //ustawia inforamcje na hud
jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT
jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt
jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne
setting[0] = 1; //ustawia dane dnia
setting[1] = 1; //ustawia dane dnia
setting[2] = 1; //ustawia dane dnia
setting[4] = 1 //ustawia dane dnia
setting[6] = 1; //ustawia dane dnia
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawy)
{
jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za"); //60 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
}
}
public OnGameHudEnd(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(idattacker) || !(damagebits & (1<<1)) ) return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4,float(get_user_health(this) + get_user_armor(this)))
return HAM_HANDLED;
if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)
{
jail_set_prisoners_fight(true, false, true); // wlaczenie walki dla wiezniow
}
}