Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przydzielenie i podmiana modelu noza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Errorek :P

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Zależy od klimatu ;P
Offline

Napisano 20.07.2015 13:23

Witam mam małe pytanko ;) , mianowicie potrzebował bym kod przydzielenia noza graczowi ,ale przedewszystkim jej podmianę.

Wszystkie podpowiedzi nakierujace mnie do mety nagradzam plusami


  • +
  • -
  • 0

#2 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 20.07.2015 13:40

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define PLUGIN "podmiana noża"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Epal"

new const model_view[] = "models/gracz/v_knife.mdl";
new const model_player[] = "models/gracz/p_knife.mdl";
new const model_world[] = "models/w_knife.mdl";

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_forward(FM_SetModel,"fw_SetModel");
	register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1")
}
public event_MDL(id)
{
	if(read_data(2) == CSW_KNIFE) 
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view);
		set_pev(id, pev_weaponmodel2,model_world)
	}
	else return FMRES_IGNORED;

	return FMRES_IGNORED;
}
public fw_SetModel(ent,const model[])
{
	for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++)
	{
		if(is_user_alive(i))
		{
			if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
			
			if(equali(model,model_world))
			{
				engfunc(EngFunc_SetModel,ent,model_view);
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			return FMRES_IGNORED;
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view)
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_player)
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_world)	
}        

  • +
  • -
  • 1

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#3 Errorek :P

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Zależy od klimatu ;P
Offline

Napisano 20.07.2015 13:49

No dzięki leci + ,ale nie o to chodziło bo to ma byc do sklepu a nie oddzielny plugin :( (To jest sklep ja JailPack


 

if(!sprawdz(id,25)) return PLUGIN_HANDLED;
                
                give_item(id, "weapon_knife");
                ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kupiles noz", prefix, name);
                ilosc_he[id]++;

 

To nie ba byc domyslny noz tylko taki jaki ja sobie wybiore :P


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych