Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
- - - - -

xRedirect - Poprawiony, działa.Po małej zmianie stocka od DarkGL


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Posted 18.07.2015 11:50

Witam,

 

Byłem zmuszony wgrać u siebie plugin z przekierowaniem graczy gdy serwer jest full. Problem leżał we wszystkich aktualizacjach które blokowały wymuszenie poleceń typu connect w konsoli gracza. Z pomocą przyszedł DarkGL i stock który udostępnił tutaj http://darkgl.pl/201...torow-i-blokad/

Wystarczyła malutka modyfikacja stocka i wszystko zaczęło działać.

 

Oryginalny temat: http://amxx.pl/topic...ate-09-02-2011/

 

Poprawiona wersja beta w załączniku.

Attached Files


  • +
  • -
  • 2

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 20.07.2015 17:44

Co dokładnie zmieniłeś ;) ?


  • +
  • -
  • 0

#3 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Posted 21.07.2015 18:00

Z tego:

stock cmdExecute( id , const szText[] , any:... ) {
	
    #pragma unused szText

    if ( id == 0 || is_user_connected( id ) ) {

    	new szMessage[ 256 ];

    	format_args( szMessage ,charsmax( szMessage ) , 1 );

        message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id )
        write_byte( strlen( szMessage ) + 2 )
        write_byte( 10 )
        write_string( szMessage )
        message_end()
    }
}

Na to:

stock cmdExecute( id , const szText[] , any:... ) {
	
	#pragma unused szText
	
	new szMessage[ 256 ];
	
	format_args( szMessage ,charsmax( szMessage ) , 1 );
	
	message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id )
	write_byte( strlen( szMessage ) + 2 )
	write_byte( 10 )
	write_string( szMessage )
	message_end()
}

Wiadome, nic wielkiego. Ale pisałeś na stronie że warunek poprawny. No niezbyt, kiedy gracz otrzymuje flage połączonego? No raczej gdzieś jak pasek ładowania jest ponad połowę. A tutaj przeniesienie gracza na inny serwer następuje od razu gdy na serwer się łączymy, pierwszy prostokącik się pojawia na pasku. Sprawdzanie czy gracz jest podłączony po prostu to blokował.


Edited by oeN., 21.07.2015 18:02.

  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1,319
Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 21.07.2015 19:19

A jakby is_user_connecting?
  • +
  • -
  • 0

#5 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Posted 21.07.2015 21:35

Ale czy to coś zmieni? No... niezbyt.


  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 21.07.2015 21:56

Czyli po prostu wyjątkowa sytuacja :D
  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1,319
Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 22.07.2015 07:03

Ale czy to coś zmieni? No... niezbyt.

 

 

W sumie to masz racje, ale czy nie będzie sypać crashami z MSG_ONE?


  • +
  • -
  • 0

#8 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Posted 22.07.2015 10:06

Chodzi to u mnie już trzeci dzień na 7 serwerach jednocześnie, ani jednego crasha, error loga, nic :)


  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users