Witam, mamy taką funkcje
public UstawNowaKlase(id) { new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]); DestroyForward(forward_handle); forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0); WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Po co tam jest ustawianie perku? Bawiłem się ostatnio z wytrzymałością perku i namierzyłem dlaczego się odnawia po zmianie klasy.
Czy ktoś pozbywał się tej funkcji? Co się może stać? Przecież podczas zmiany klasy nic się nie dzieje z systemem perków... A przez to cod_perk_enabled wywołuje się wiele razy, przy dostaniu perka i zmianie klasy, to samo z cod_perk_changed...
wtf?
(i tak będzie, że się czepiam, jeżeli ktoś nie sprawdzał to sam będę musiał, ale chcę zaoszczędzić trochę czasu)