Witam szukałem ale nie znalazlem pluginu dzięki któremu jeżeli trafisz headshota to spowrotem masz 100hp lub miałbym pytanie czy da się to zmodyfikowac aby nie dochodziło full hp tylko np. za headshota 30 ale tak żeby nei przekraczało 100hp czyli że jak ma 90 trafi banie do do 100 i więcej nie.
mam nadzieje że mnie zrozumiecie
pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
za banie dostaje się hp
Temat rozp. Biceps, 17.06.2008 15:10
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.06.2008 15:10
#2 Gość__*
#3
Napisano 17.06.2008 23:22
widziałem ale chodzi mi zeby za hs HP dochodziło
#4
Napisano 18.06.2008 11:44
za bardzo ciebie nie zrozumialem ale zrobilem taki plug.. Gdy zabijesz headshotem dostajesz hp (domyslnie 10) mozesz zmienic za pomoca cvaru. amx_healthhs "ilosc hp"
#include <amxmodx> #include <fun> #define PLUGIN "Headshot" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Inferno" new g_hp public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "Death_Msg", "a") g_hp = register_cvar("amx_healthhs", "10"); } public Death_Msg() { new Killer = read_data(1); new Headshot = read_data(3); if(Headshot) { set_user_health(Killer, get_user_health(Killer) + get_pcvar_num(g_hp)) } }
#5
Napisano 18.06.2008 11:53
#include <amxmodx> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("hEd SzOt" , "666" , "silversurfer"); register_event("DeathMsg" , "event_DeathMsg" , "a" , "1>0" , "2>0" , "3=1"); } public event_DeathMsg() { new id = read_data(1); // zmiana 2 -> 1 if(is_user_alive(id)) set_user_health(id , 100); }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych