Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wytrzymałość perku w silniku

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.07.2015 22:58

Dodałem zmienną:

wytrzymalosc_perku[33];

W SmiercGraczaPost dodałem:

if(perk_gracza[id]){
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[id]; 


if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
}

w public UstawNowaKlase(id) zamieniłem na:

if(perk_gracza[id])UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);

W public UsunUmiejetnosci(id) na końcu dodałem:

wytrzymalosc_perku[id] = 0;

W public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp) dodałem:

if(perk_gracza[id])
wytrzymalosc_perku[id] = 100;

I podczas kompilacji mam błędy:

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


Warning: Loose indentation on line 425
Error: Number of arguments does not match definition on line 426


1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Rafał\Downloads\QTM_CodMod (2).amx (compile failed).
 

 

Załączone pliki


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 16.07.2015 23:00

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.07.2015 07:47

Przecież błąd mów co jest nie tak -.-

UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);

->

UstawPerk(id, 0, 0, 0);

  • +
  • -
  • 1

#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.07.2015 14:12

Dzięki wielkie.

Teraz nie zabiera wytrzymałość za ded, jak to zrobic? oraz jak dodać wiadomość w hud:

Przedmiot stracil swoja wytrzymalosc!

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 21.07.2015 17:58

Obczaj:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

		
		if(!perk_gracza[attacker])
			UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
	}
	
	if(perk_gracza[id])
	{
		wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[id]; 
			
		if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
			UstawPerk(id, 0, 0, 0);
	}
	
	SprawdzPoziom(attacker);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Podmień sobie, może styknie


  • +
  • -
  • 1

#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.07.2015 18:10

Dzięki działa :) 

A gdzie dodać tekst: 

Przedmiot stracil swoja wytrzymalosc!

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 21.07.2015 19:16

if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)

Dodaj klamry do tego warunku i tam daj sobie
  • +
  • -
  • 1

#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.07.2015 20:17

Czyli ma wyglądać tak: 

 

if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
hudmsg(id,3.0,"Przedmiot stracil swoja wytrzymalosc!")
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 21.07.2015 20:39

Napisałem przecież
A sposób w jaki sobie wyświetlisz wiadomość to już Twoja sprawa
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych