Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Skiny broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 15.07.2015 16:34

Witam posiadam modele broni w których są 2 skiny chciałbym żeby jeden skin broni był dla graczy w ct, a drugi dla tt

 

 nie wiem jak to zrobić proszę o pomoc.

 

28j8sgk.jpg


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 15.07.2015 17:21

Submodeli tak łatwo nie przełączysz w broniach. Możesz kombinować ewentualnie z SVC_WEAPONANIM.
Nie polecam używania Ham_Send_WeaponAnim (czy jak to sie nazywało) bo jest zbugowany w przeciwieństwie do powyższego.
  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 Epal

    I love Virtus.pro

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 15.07.2015 19:16

 a czy to sie nada?

stock setWeaponAnim(id, anim) {
	set_pev(id, pev_weaponanim, anim)
	
	message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
	write_byte(anim)
	write_byte(pev(id, pev_body))
	message_end()
} 

  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#4 Epal

    I love Virtus.pro

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 17.07.2015 10:51


SVC_WEAPONANIM.

 

Paczyłem na to ale to jest tylko do ustawienia animacji broni

 

Ja kombinowałem samemu i wyskrobałem takie coś :

Spoiler

 

sprawdzałem model broni sie podmienia ale skin już sie nie zmienia 


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#5 vanillah

    nie wiem

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:324
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.07.2015 11:19

a tak? 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new PLUGIN_NAME[] =    "Podmiana skinu broni dla druzyny"
new PLUGIN_VERSION[] =     "2.0"
new PLUGIN_AUTHOR[] =    "Epal"

new gGalilModelT_v[] = "models/new_Galil_/v_GalilT.mdl"
new gGalilModelC_v[] = "models/new_Galil_/v_GalilC.mdl"

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public plugin_precache(){
    precache_model(gGalilModelT_v);
    precache_model(gGalilModelC_v);
}
public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);

	if(weapon == CSW_GALIL && is_user_alive(id) || is_user_connected(id))
	{
		if(get_user_team(id)==2){
			set_pev(id, pev_viewmodel2, "gGalilModelC_v")
		}
		else if(get_user_team(id)==1){
			set_pev(id, pev_viewmodel2, "gGalilModelT_v")
		}
	}
}

Użytkownik Trikolos edytował ten post 17.07.2015 11:20

  • +
  • -
  • 0

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah

Multi-Head.pl


#6 Piotr BlaQ517

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 17.07.2015 14:04

 

a tak? 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new PLUGIN_NAME[] =    "Podmiana skinu broni dla druzyny"
new PLUGIN_VERSION[] =     "2.0"
new PLUGIN_AUTHOR[] =    "Epal"

new gGalilModelT_v[] = "models/new_Galil_/v_GalilT.mdl"
new gGalilModelC_v[] = "models/new_Galil_/v_GalilC.mdl"

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public plugin_precache(){
    precache_model(gGalilModelT_v);
    precache_model(gGalilModelC_v);
}
public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);

	if(weapon == CSW_GALIL && is_user_alive(id) || is_user_connected(id))
	{
		if(get_user_team(id)==2){
			set_pev(id, pev_viewmodel2, "gGalilModelC_v")
		}
		else if(get_user_team(id)==1){
			set_pev(id, pev_viewmodel2, "gGalilModelT_v")
		}
	}
}

 

Autorowi chodzi o ustawienie skina a nie modelu.

 

Niestety set_pev(id, pev_skin, "") jak i wiele innych funkcji (np. ustawianie renderingu) nie działa na modele v_.


Użytkownik Zmutowana cukinia edytował ten post 17.07.2015 14:06

  • +
  • -
  • 0

http://cs-staraszkola.pl // Profesjonalna administracja = najlepsze serwery. Wejdź i zagraj z nami!

REAKTYWACJA!!! Szukam osób chętnych poprowadzić serwery.
 
Przyjmę zlecenia pluginów, stron, sklepów, aplikacji internetowych.


#7 Epal

    I love Virtus.pro

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 17.07.2015 17:58


Niestety set_pev(id, pev_skin, "") jak i wiele innych funkcji (np. ustawianie renderingu) nie działa na modele v_.

 

a znasz może jakiś inny sposub żeby to ustawić? Zleży mi bardzo


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#8 Piotr BlaQ517

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 17.07.2015 18:21

 


Niestety set_pev(id, pev_skin, "") jak i wiele innych funkcji (np. ustawianie renderingu) nie działa na modele v_.

 

a znasz może jakiś inny sposub żeby to ustawić? Zleży mi bardzo

 

 

Nie ma możliwości ustawienia skina na modelach v_ oraz p_.


  • +
  • -
  • 1

http://cs-staraszkola.pl // Profesjonalna administracja = najlepsze serwery. Wejdź i zagraj z nami!

REAKTYWACJA!!! Szukam osób chętnych poprowadzić serwery.
 
Przyjmę zlecenia pluginów, stron, sklepów, aplikacji internetowych.


#9 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 19.07.2015 00:32

Nie ma możliwości ustawienia skina na modelach v_ oraz p_.


Polecam sie zapoznać samemu z tematem najpierw bo ciekawe jest to że jakoś udało mi się zrobić jedno i drugie.
 

a znasz może jakiś inny sposub żeby to ustawić? Zleży mi bardzo

 
No stary podsunąłem Ci pomysł i z resztą nawet masz do tego stocka.
Jak chcesz osiągnąć ustawianie submodeli na broni jak zmieniasz submodele na graczu? Spójrz na jakie id to robisz.

Paczyłem na to ale to jest tylko do ustawienia animacji broni

To ja serio nie wiem jak Ty patrzyłeś że nie wyciągnąłeś z tego żadnych wniosków :facepalm:


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#10 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.07.2015 11:33

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych