Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

CmdStart w standardowym silniku cod moda co powoduje ?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 14.07.2015 09:05

Witam przeglądam silnik nowego cod'a i zastanawiam się do czego jest dokładnie ta funkcja 

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
 
new Float: velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
new Float: speed = vector_length(velocity);
if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300);
 
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 14.07.2015 09:09

CmdStart niczym praktycznie nie rozni sie od prethinka. Ta funkcje ktora podales, powoduje redukcje dzwieku chodzenia. Przy zwiekszeniu predkosci gracza pojawia sie dzwiek tupania, nawet jezeli gracz trzyma shift. Przedstawiona wyzej funkcja naprawia to.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 14.07.2015 09:25

i tylko tyle robi żeby kroki były cichsze? 

jest jakaś różnica w dźwięku tych kroków jak się posiada 200 a 500 kondycji oczywiscie z komendą na speeda


  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 14.07.2015 09:43

i tylko tyle robi żeby kroki były cichsze? 

jest jakaś różnica w dźwięku tych kroków jak się posiada 200 a 500 kondycji oczywiscie z komendą na speeda

 

Ta funkcja nie powoduje, ze dzwieki sa cichsze lecz wolniej odtwarzane. Jezeli biegniemy z duza predkoscia to dzwiek tupania leci duzo wolniej niz standardowo co daje efekt jakby tupanie bylo dopasowane do kondycji gracza. Nie ma znaczenia tak naprawdę ile masz punktow w kondycje, lecz to z jaka predkoscia biegniesz. Kod aktywuje sie dopiero, jezeli biegniesz z predkoscia ponad 180%.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#5 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 19.07.2015 01:48

 

i tylko tyle robi żeby kroki były cichsze? 

jest jakaś różnica w dźwięku tych kroków jak się posiada 200 a 500 kondycji oczywiscie z komendą na speeda

 

Ta funkcja nie powoduje, ze dzwieki sa cichsze lecz wolniej odtwarzane. Jezeli biegniemy z duza predkoscia to dzwiek tupania leci duzo wolniej niz standardowo co daje efekt jakby tupanie bylo dopasowane do kondycji gracza. Nie ma znaczenia tak naprawdę ile masz punktow w kondycje, lecz to z jaka predkoscia biegniesz. Kod aktywuje sie dopiero, jezeli biegniesz z predkoscia ponad 180%.

 

da się to jakoś inaczej zrobić niż przez cmdstart i prethink ? żeby mniej serva odciążyć 


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.07.2015 08:49

Tak, usunąć całkowicie, po co to komu :X


  • +
  • -
  • 0

#7 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.07.2015 08:54

Tak, usunąć całkowicie, po co to komu :X

 

Zostac musi bo bedzie slychac kroki jak ktos idzie (trzyma shift) przy wiekszych predkosciach. Raczej tego nie mozna nigdzie przeniesc, jedynie do taska :P.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.07.2015 21:25

 

Tak, usunąć całkowicie, po co to komu :X

 

Zostac musi bo bedzie slychac kroki jak ktos idzie (trzyma shift) przy wiekszych predkosciach. Raczej tego nie mozna nigdzie przeniesc, jedynie do taska :P.

 

 

 

Tym razem wygrałeś ;)

Sprawdziłem i faktycznie :P


  • +
  • -
  • 0

#9 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 21.07.2015 01:41

dało by się zrobić gdy naciska shift wykonuje tylko funkcje set_user_footsteps(id, 1); a gdy puszcza shift to  0? wydaje mi się takie coś bardziej optymalne niż sprawdzenie prędkość gracza i dopiero ściszanie kroków


  • +
  • -
  • 0

#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 21.07.2015 07:17

Tu pojawia się dodatkowy problem...

 

 

Wykrywanie czy gracz trzyma shift + gdzieś to trzeba dać, prethink/cmdStart

 

 

d*pa zbita xD

 

 

 

EDIT:

public CmdStart(id)
{		
	if(!is_user_alive(id)) return;

	static Float:velocity[3];
	pev(id, pev_velocity, velocity);
	if(szybkosc_gracza[id] > vector_length(velocity)*1.8)
		set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300);
}

static + jedna zmienna mniej, troooszeczkę szybciej...

 

 

 

Jednak testowałem ten kod i dla dużych prędkości + trzymanie shifta nie działa... Znaczy, działa troszkę, ale nie całkiem, co jakiś czas jest tupnięcie, zwiększenie wartości pev_flTimeStepSound na 500 rozwiązuje to... chyba

 

 

Jak to z tym jest oO?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg